Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Majorstuen i Oslo: sølvgrå, svenskregistrert C 63 AMG.

Tror neppe Audi hadde fått solgt så mange dieselutgaver av R8. Skikkelige gatesportsbiler må ha bensinmotor.

Endret av cmptrwlt
Skrevet

BMW M3 2010 mod i går på jobben og en BMW 750Li X-Drive ( som han mente var blant de første i landet) Jævlig fine biler begge deler.

M3'en var såpass anonym at jeg ikke så det før jeg la merke til at den hadde enorme bremser, da så jeg M merkene og. Det var ikke bare M- pakke, fikk titte nedi motorrommet siden han skulle helle på mer spylevæske:D

Skrevet

Var for å kikke på biler i dag, teller kanskje ikke helt, men stod en Audi A8 med 3.7L og quattro på utsiden av en forhandler her i Arendal.

Det var bare en 2003-modell, men utrolig pen bil og den motoren må jo dra godt nok.

Skrevet (endret)

Så en Bentley Continental GT og en Maserati, tror det var en GranTurismo, stående parkert ved et karosseriverksted i Drammen. Fikk ikke tatt bilder, men det ligger rett i nærheten av Elkjøp, ut mot gjennomfartsveien med fire felt om noen skulle passere i nærheten i nær fremtid. :)

Endret av Atald
Skrevet

Så en Jaguar Mk1 i dag. Stod på jobb, så fikk ikke tatt bilde. Jobber forøvrig i kiosk langs veien ut til Tjøme, og der er det rimlig mange fine biler på vei til hyttene sine.

Jaguar_Mk_1_3.6litre_sedan.jpg

Skrevet

Så en rød e30 m3 cabriolet i hønefoss på lørdag! Jeg stoppet og beundret den mye lenger enn den andre BMW m6'en som stod til salgs :D

Finnes fanken itte att så mange e30 m3 cabrioer igjen nei!

Skrevet

- Corvette Z06

- Lamborghini Gallardo

- 3 forskjellige Mustanger

- Bentley Continental GT

- Audi R8

- Dodge Viper

- Maserati Gran Turismo

Kun noen av bilene jeg har sett i Sverige hittil.. amazing!

Skrevet (endret)

Så en Nissan 350Z på Strømmen Storsenter i dag. Hadde ikke med mobil, så ble ikke noe bilde..

Grå? I så fall vet jeg hvem du mener. :wee:

Vil vel si den hadde en "Candy orange" lakk. Heftig bil da :D

Endret av Vertical^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...