Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

far til en kompis av meg er ute å kjører med lamborgini gallardoen sin på en jevnlig basis, har ikke noe bilder av den, men gul og meeeeget fet, sleipe rikfolk!

Så en mann (35-40 år) i fjor i en Gallardo Spyder på Aker Brygge. Problemet var at fyren var altfor høy for et slikt kjøretøy. Halve hodet stakk opp ovenfor frontruta. Vi som satt på Café Barbera måtte flire litt.

Er en grunn til at han har cab da, hadde han hatt taket på hadde det gått verre. Har han ikke plass til huet sitt, passer det såklart bedre med cab, selv om det ser litt rart ut :p :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg så på mandag Chryslers bently-lookalike med 22-24" super-ny-blank-polert chrome felger. Ut av bilen kommer det pokker meg to søte, stramme jenter med kort shorts og tettsittende topp. (Mulig at det var helheten som gjorde damene pene...) Litt kjedelig, fikk lixom ikke sett skikkelig på bilen når de stod i veien :(

 

Så også en Mitsubishi Evolution (evt lancer med styling), utrolig pen bil!!

Lenke til kommentar

Så en Ford Focus RS (limited edition) på av/på-stigningsplassen på Oslo S, men den hadde ihvertfall svart matt lakk, svarte felger og var hakket mer grotesk enn standard RS'en. Drit fet lyd og plass til små baguetter i eksoshalene.

Hadde tyske skilter seff for der koster den vel det halve av prisen i Norge..

 

Jo også har jeg fått prøve nye Skoda Fabia RS ha ha. Drit morsom bil. thumbup.gif

Lenke til kommentar

Ironiens kunst er tydeligvis vanskelig å overføre til nettet. Haha.

 

Var drøyt moro. Kommer til å ha abstinenser i flere uker. Det gikk jo fælt, men det var ikke det kuleste. Det var nemlig lyden... Hvis noen kjørte i Rælingstunellen litt tidligere, og trodde de skulle få taket i hodet - slapp av. Det var bare en turbofemmer i fri utfoldelse.

Lenke til kommentar

Ironiens kunst er tydeligvis vanskelig å overføre til nettet. Haha.

 

Var drøyt moro. Kommer til å ha abstinenser i flere uker. Det gikk jo fælt, men det var ikke det kuleste. Det var nemlig lyden... Hvis noen kjørte i Rælingstunellen litt tidligere, og trodde de skulle få taket i hodet - slapp av. Det var bare en turbofemmer i fri utfoldelse.

Du må legge trykk på ikke, for at det i det hele tatt skal se ut som ironi! :p

 

Anyways, missunner deg sterkt! Bilder?!

Lenke til kommentar

Så nok en Porsche Panamera i dag.

Går en slik blå/grå en rundt i Bergensområdet også, og jeg har bare en ting å si: Æsj...

Den er jo enda styggere på veien enn på bilder. Ikke stygg for å være porsche men generelt stygg. Har også fått studert den nærmere, og den har et flott interiør, men det kompenserer absolutt ikke for utseende.

 

Jobber selv på merkeverksted for Mercedes, så har vært så heldig å få kjørt og sett noen meget flotte biler. Må si at den peneste har nok vært en CLS500. Makan til nydelig bil... Ellers må den tøffeste være G55 AMG. Tøff bil, rå lyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...