Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tillater meg selv å jukse litt.

 

Var en tur innom Autostrada som denne gangen hadde noe ekstra lekkert. Der i blant fant jeg en Rolls Royce Phantom som var solgt og skulle til en kunde i Oslo og en Mercedes SLR McLaren som også var solgt.

 

Rollsen var gigantisk. Den var mye større i virkeligheten enn jeg hadde forestilt meg. Panseret var så høyt at det omtrent rakk opp til min brystkasse.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Finnes det en samletråd over sivilbiler i de forskjellig områdene. Hadde vært kjekt med en sånn tråd :D

Hadde vært VELDIG kjekt å vite!

Det var en, men den endte slik: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=739465&st=20

 

Edit:

On topic: Så en Nissan GT-R parkert sammen med en Nissan Figaro i dag. Det var litt av et syn, haha!

Endret av OML
Lenke til kommentar

Ikke direkte observert, men greit å vite..

 

*bilde*

Har sett en MR2-lignende sivil-bil også, fikk ikke sett så nøye da den stor bak en bil den hadde stoppet veien, det var først når jeg hadde kjørt forbi at jeg så at det var blå-lys på den...

 

Dette var i Sandvika-området.

 

Ang. samletråd, så burde det vel være greit om det enten ikke er tvil om at det er en sivil politibil(altså, synlige blå-lys og tilsvarende), eller fjerner nummerskiltene.

Jeg kan sikkert opprette en slik tråd med rettningslinjer...

 

edit: opprettet en ny tråd for sivile politibiler :)

Endret av aklla waits for alice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...