Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En BMW 550i F10 i Bamble, og en Masearti GranTurismo i Porsgrunn.

 

Må være så rått å ha 550i!

 

Jeg ville hatt den i Touring, uten M-pakke alt kledd i beige eksteriørfarge og beige interiør sammen med lyse trelister. Selvfølgelig UTEN modellbetegnelse. Bare å yppe seg jaa

 

Syns du det er jalla med M-pakka på de nye 5er bilene?

 

Nei formulerte meg litt feil. Men med tanke på at jeg ville ha en anonym 550i, så hadde jeg ikke valgt M-pakken som gjør den mer merkbar.

 

M-pakken er nydelig på stasjonsvogna slik som denne:

 

 

Spotta forøvrig en F11 535 (xdrive,d,i - no idea) touring idag med noen skiiikkelig kjipe vinterfelger. Merkelig at eksospottene på en slik bil ikke er krommede heller.

Endret av Amberlamps
Lenke til kommentar

Satt faktisk i den Evoque'n på Bilmessa for litt siden. Utrolig god komfort, og mye kult utstyr. Bagasjerommet er helt tragisk smått, og det samme er benplassen bak.

 

Enig med deg. Evoque fremstår som en kul konebil for å kjøre barna på fotballtrening. Når det er sagt var det utrolig stilig design på bilen og jeg tror setene (sportsetene) vipper Volvo av tronen når det gjelder komfort i min bok.

 

Så en Porsche 997 og en Jaguar XK i dag på Tåsen.

Endret av Dassen
Lenke til kommentar

Fikk prøvesitte den nye Mini Coupé på søndagen. En snerten liten sak, men ikke noe for meg. Den minst attråverdige Mini-modellen i mine øyne. Ellers var helgen krydret med synet av to Aston Martiner (V8 Vantage og V12 Vantage), en Rolls Royce Silver Cloud, en Range Rover Evoque og et assortert utvalg Porscher.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...