Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde ikke klart å ha en slik bil uten modellbetegnelse. Alle vil tro det er en styla 520d eller 523i. Jeg skjønner ideen din, Amberlamps, om å overraske bilister som ypper seg, men jeg vil at de skal forstå at evetuell motstand er nytteløst allerede før start. ;)

Og jeg liker din ide, men det gjør det også lettere for øst-europeere å velge hvilken bil de skal sende langt vekk og tjene gryn på.

 

Derfor den ikke skal ha noe "jalla" M-pakke å greier. Skal se ut som en pensjonistkjørt 520d. Bare synd det er to feite røyr bak. SEE YO LATER ALLIGATORKjøper ikke en 5-serie for å bli sett heller.

Jeg er så evig enig.

Lenke til kommentar

Hehe, alt for hippe felger for en pensjonist. Og for mørke ruter. Pluss for krok da, som alltid må være montert. Og du må kanskje spesialbestille noen mindre potter. Kan også vurdere å feste på et "520d" bakpå. Da er du vel i mål. Mulig pittelitt heving og bare for å ta det helt ut. :p

 

Hvor små potter kan man få på en Bimmer i disse dager, da?

 

post-116700-0-54292600-1320865476_thumb.jpg

Lenke til kommentar

BMW M6 av noe slag og en CLS AMG i Akershus.

 

Hvor? Rikmannsområdene Bærum/Asker og Drøbak/Son, eller bygdene i nord?

 

 

I Ski.

 

Ah, det vil jeg karakterisere som en del av rikmannsområdet Ski/Drøbak/Son :D

 

Ski er der arbeiderklassen bor, vil så absolutt ikke karakterisere det som et rikmannsområde. Kanskje noen enkelte deler av Ski, men næh. :p

Lenke til kommentar

BMW M6 av noe slag og en CLS AMG i Akershus.

 

Hvor? Rikmannsområdene Bærum/Asker og Drøbak/Son, eller bygdene i nord?

 

 

I Ski.

 

Ah, det vil jeg karakterisere som en del av rikmannsområdet Ski/Drøbak/Son :D

 

Ski er der arbeiderklassen bor, vil så absolutt ikke karakterisere det som et rikmannsområde. Kanskje noen enkelte deler av Ski, men næh. :p

 

Jeg bor i Son og vil ikke si det er sååå mange fete biler her. Det er en del Porsche pga. Porsche Senteret. Også har jeg sett en Lamborghini Gallardo, men ellers.. meh.

Lenke til kommentar

Det er Siggerud jeg tenker på. Ski er egentlig bare rekkehus og et kjøpesenter.

 

MEN NOK OT :D

 

I dag så jeg en BMW M5 her i Drøbak - islandsregistrert. Snakka med fyren og han sa han prøvde å selge den. Hadde visst mistet jobben, og håpte at med de norske bilprisene kunne han selge den for en god pris etter norsk standard og alikevel få dekket billånet hjemme på Island.

 

Har også sett shitloads med Porscher i tillegg til en fyr som daglig kjører farens BMW til skolen. Blander alltid navnene på BMW-er, men etter litt googling ser det ut som det er en 6-serie.

Lenke til kommentar

Hehe, alt for hippe felger for en pensjonist. Og for mørke ruter. Pluss for krok da, som alltid må være montert. Og du må kanskje spesialbestille noen mindre potter. Kan også vurdere å feste på et "520d" bakpå. Da er du vel i mål. Mulig pittelitt heving og bare for å ta det helt ut. :p

 

Hvor små potter kan man få på en Bimmer i disse dager, da?

 

post-116700-0-54292600-1320865476_thumb.jpg

Din sau. :p

Lenke til kommentar

Vet ikke hva det er med dyre SUVer og Oslo (noen husker kanskje Transformer X5en jeg fortalte om), men har altså spottet en til. Satt på bussen og kjørte forbi så fikk dessverre ikke tatt bilder denne gangen heller. Gliset jeg spottet denne gangen var en sølvfarget Audi Q7 med 2 doble enderør, lexus-styla baklykter, gigantiske svarte 21" (tror jeg) felger og svart karbonlook panser.

 

Bilen stod utenfor Kiwi på Bjølsen.

Lenke til kommentar

Begynner å gå en del av de nye Range Rover Evoque her i Stavangerområdet. Kul bil, men det er ikke gode gamle Range Roveren...

Ellers så jeg en Aston Martin DB9 eller V8 Vantage her om dagen, rakk ikke se så nøye idet den passerte meg ved Solastranda.

 

Og i dag så jeg nye Audi Q3 og nye A8'n.

Endret av CFM
Lenke til kommentar

Så en Ferrari FF i Asker i dag, med prøveskilter riktignok. Utrolig fet bil, ser mye mer elegant ut i virkeligheten, spesielt foran.

 

Så også en Porsche Panamera Turbo S og Porsche 911 GT3 RS i Asker sentrum for et par måneder siden. Panameraen var jeg så heldig å se mens eieren satt seg inn i og skrudde på motoren, FY søren for et drønn! :dribble:

Lenke til kommentar

En BMW 550i F10 i Bamble, og en Masearti GranTurismo i Porsgrunn.

 

Må være så rått å ha 550i!

 

Jeg ville hatt den i Touring, uten M-pakke alt kledd i beige eksteriørfarge og beige interiør sammen med lyse trelister. Selvfølgelig UTEN modellbetegnelse. Bare å yppe seg jaa

 

Syns du det er jalla med M-pakka på de nye 5er bilene?

Lenke til kommentar

Begynner å gå en del av de nye Range Rover Evoque her i Stavangerområdet. Kul bil, men det er ikke gode gamle Range Roveren...

Ellers så jeg en Aston Martin DB9 eller V8 Vantage her om dagen, rakk ikke se så nøye idet den passerte meg ved Solastranda.

 

Og i dag så jeg nye Audi Q3 og nye A8'n.

 

Mener at Hellestø har solgt over 50 stk av den her i stvg. Mange som vil ha en upraktisk, liten SUV. Hadde kjøpt den selv så jeg skal ikke si noe :p

Endret av Amberlamps
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...