Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Merker selv at bakruta blir veldig fort skitten, vurdere å se om det finnes noen diskre skvettlapper..

Ligger en del på ebay for en rimelig penge, hvorvidt de er diskre er dog ikke godt å se på bildene.

Lenke til kommentar

Merker selv at bakruta blir veldig fort skitten, vurdere å se om det finnes noen diskre skvettlapper..

 

Jeg har skvettlapper foran på min, men ser ikke ut som det hjelper noe spesielt:P

Krsand - Oslo - Oslo - Krsand er nok til at skiltet bak er nesten umulig og se.

Husker jeg kjørte Krsand - Trysil, da var hele baken svart, felgene var helt svarte, hele siden var svart opp til vinduene nærmest og skiltet foran var helt svart :D

Så faktisk veldig fet ut, tror bilen vil kle gunmetalish felger

Lenke til kommentar

Jeg har skvettlapper foran på min, men ser ikke ut som det hjelper noe spesielt:P

Krsand - Oslo - Oslo - Krsand er nok til at skiltet bak er nesten umulig og se.

Husker jeg kjørte Krsand - Trysil, da var hele baken svart, felgene var helt svarte, hele siden var svart opp til vinduene nærmest og skiltet foran var helt svart :D

Så faktisk veldig fet ut, tror bilen vil kle gunmetalish felger

 

Skvettlapper foran vil vel ikke hjelpe på noe som bakhjulene gjør..?

Lenke til kommentar

Jeg har skvettlapper foran på min, men ser ikke ut som det hjelper noe spesielt:P

Krsand - Oslo - Oslo - Krsand er nok til at skiltet bak er nesten umulig og se.

Husker jeg kjørte Krsand - Trysil, da var hele baken svart, felgene var helt svarte, hele siden var svart opp til vinduene nærmest og skiltet foran var helt svart :D

Så faktisk veldig fet ut, tror bilen vil kle gunmetalish felger

 

Skvettlapper foran vil vel ikke hjelpe på noe som bakhjulene gjør..?

 

Mente sidene på bilen ja :p

Lenke til kommentar

Utblåsene var atlfor mye og snakk om å ikke ta vare på bilen sin da gitt!

 

Jeg aner ikke om de er i serieproduksjon, men det var BS-skilter på den uten at sier noe mer, vet SS Perfomance har bygd om noen.

Den kom etter hva jeg greide å overhøre fra en tlf-samtale fra oslo via E18, så det forklarer fort saken på hvorfor den er så skitten :)

 

M3 kan jeg ikke garantere at det var, men grom lyd og godt skyv i den i hvertfall ;)

Lenke til kommentar

All dritten som samler seg på bakruta har nok mest med aerodynamikk å gjøre, tenker jeg.

 

Det blir ekstra mye turbulens bak en hatchbacks/stv´er pga. stort hekkparti, men mange av disse kan det hjelpe å sette en liten spoiler/spoilerleppe på øverst bak..

Så dette når vi kjørte to like Passater fra oslo engang, den ene hadde en liten "leppe" bak, mens den andre ikke, og det var stor forskjell..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...