Gå til innhold

Profilert lege kaller homofile for avvikere


Anbefalte innlegg

Og homofili er uønsket i evolusjonsmessig forstand. Er vel derfor det karakteriseres som det gjør.

Jeg synes dette evolusjonsargumentet er noe tynt. Evolusjonen gir blanke faen i homofili, siden evolusjon bare er navnet på en prosess. Så det er ingenting som er ønsket eller uønsket i "evolusjonsmessig forstand".

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Trond Ali Lindstad er en vits. Han har konvertert til Islam og spyr ut fundamentalistiske ideer samtidig som han kaller sekularismen i Norge for fundamentalistisk. Han snakker om "åpenhet og fleksibilitet" mens han tilsynelatende spyr ut intolerante utsagn. Høres mer ut som han vil ha åpenhet for sine ideer og synspunkter mens man gjerne steiner folk som aviker fra disse idealene om jeg ikke tar helt feil. Jeg bryr meg ikke i det hele tatt om hvor religiøs en person er, men i det de kommer med noe så forbanna dumt og hyklersk som dette, så begynner jeg med en gang å tvile på personens som helhet, Ingen oppegående person kan lire av seg noe som dette med mindre man har et usedvanlig trent pokerfjes.

 

Jeg er ikke religiøs selv, men når jeg leser slike artikler som denne jeg linker under så håper jeg nærmest at jeg tar feil, slik at det finnes en gud og dermed et helvette og videre et sted for slike folk som dette å brenne i.

 

Dagbladet 2. mars

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...