Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Selv spiller jeg på fury og har problemer med å finne folk til gruppequesting i field of the dead. Har tenkt til å drepe en del elites og gjøre de værste questene. Er ikke langt fra level 50 om noen skulle lure. Ingame navn er selvfølgelig Specialforce :) Ønsker gjerne at folk sier i fra om de har lyst til å bli med.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når var det Funcom skulle slå sammen serverne? Hvis de skulle. Finner ingen spillere på battlescar. Ikke nok til PvP en gang.

 

Om, og evt. når det skjer er det vel ingen som veit. Det FC har sagt, er at de jobber med å finne løsninger for å slå sammen servere. Men jeg vil nok tippe før nyttår ihvertfall :)

 

 

pantera

Lenke til kommentar

Jupp det kræsjer aldri her lenger. 2gb ram og vista 32.

 

Jeg raider og siege battler flere ganger i uka uten kræsj:) Det må nevnes at siege battles ofte går til helvette pga bugs.. Folk blir zona ut og du kan drepe folk i din egen gruppe.

 

Dem hadde en grafikk oppdatering som ga meg ca 20 fps mer overalt.

Lenke til kommentar

Er det endret noe på level-up systemet siden juni? Det var kanskej det eneste jeg ikke likte noe særlig med aoc, Det at man ikke kunne fordele stats(strength) osv, når man levla opp.

 

EDIT: En ting til: noen som vet hvordan det er på crom-serveren nå? hvis det er helt tomt der gidder jeg ikke velge den.

Endret av Dimitrij
Lenke til kommentar

det kan man vel nesten ingen steder nå.. Er vel nesten kun gamle Anarchy online hvor man kunne det, savner det litt faktisk jeg og. Litt AD&D feelingen. har nok med balanse og gjøre. Vanskeligere om alle lager forskjellige character.

 

Wildsoul er bra server full fart, masse russere du kan drepe også:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...