Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De er nødt til og gjøre noe med dette gathering systemet, syntes det virke så alt for ustabilt på noen av de tinga man skal sammle sammen eller finne. F.eks ta ett eksempel her, har lenge prøvd og få tak i Brindled Leather og klarte til slutt og finne ett styk av den på min main karakter etter utallige mengder med slaktede krokkodiller og løver i Khop. Prov. Har fått tak i alt det andre greit med litt hogging av trær og mining i gruver greier. Men denne leather'n(gjelder gpdt mulig all andre leather'n man må sammle sammen også, har liksom aldri kommet så langt der enda) er utrolig vanskelig og få tak i. Prøvde igjen idag og finne det samme med min alt, holdt på i mange timer men endte opp med ingen ting. Fikk heller bare massevis med rough leather som jeg da ikke trenger.

 

Så jeg syntes det er alt for ustabilt, noe må gjøres her syntes jeg.

 

Vil tro det er flere som har hatt problemer med dette systemet også eller som vil ha ting endret i det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Likte den pachen jeg, siden nå er det bare å løpe til nærmeste vakt hvis noen prøver å ganke deg. Gankerne var ikke like stor fan av det, he he. Fordi de ble hele tiden banket opp av vakter og kunne ikke gå inn i byer for å få alle q. Men mange andre ting var også bra som nytt raid interferance som så mye bedre og mer oversiktigere ut.

Lenke til kommentar
Var det ikke noe berømmelse disse også får?

Banket opp av vakter men får tilgang på andre områder/quest osv.

 

Hvis du har status "murder" så kan du ikke gå i byene. Er ikke sikker på hva status "criminal" gjør.

Har selv bare fått status criminal som hos meg varte i bare rundt 5 minutter. Jeg kunne da ikke reise til andre steder i spillet eller handle hos tradere hos de vanligste npc'ene. Men det er lagt til nye npc'er som du kan oppsøke for og reise eller handle ting hos. Har selv ikke testet det, bare leste det under infoen på criminal.

 

 

Men ja likte patchen :)

Lenke til kommentar

Spent på å sjekke ut denne patchen, ja. Får kanskje gankere til å tenke seg om to gonger før dei jaktar low-levels på stader desse held seg. Samtidig får dei som verkeleg vil spele ond ei større utfordring og meir meining i det.

 

Justering av crafting er òg bra. Kanskje alkymien blir litt greiare å ha med å gjere.

 

Blei det opne nye områder med denne patchen eller venter vi framleis på den biten?

Lenke til kommentar
Den nye patchen høres bra ut :) . Tror nesten jeg må fyre opp AoC nå. Hvor skal jeg egentlig for å gjøre destiny quest for level 30? Tilbake til Tortage?

 

Kopshef Province, like ved det er kommer i land. Du skal klatre opp en fjellvegg, litt til venstre fra det punktet. Der oppe er det en hule du skal inn i. Etter at du har fått questet, selvfølgelig.

 

 

Pantera

Lenke til kommentar
Den nye patchen høres bra ut :) . Tror nesten jeg må fyre opp AoC nå. Hvor skal jeg egentlig for å gjøre destiny quest for level 30? Tilbake til Tortage?

 

Kopshef Province, like ved det er kommer i land. Du skal klatre opp en fjellvegg, litt til venstre fra det punktet. Der oppe er det en hule du skal inn i. Etter at du har fått questet, selvfølgelig.

 

 

Pantera

Takk for svar :) . Hvor får man questet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...