Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet når jeg får nye skills som POM?

 

Jeg ble nettopp lvl 50, men syntest det var litt rart at jeg ikke fikk nye ranker i spells.

 

For jeg må da få noe når jeg dinger vel? Uten om mana og HP.

 

EDIT: Jeg fant det ut, jeg hadde fått en hau med skills. Men hvorfor kom det ikke opp sånn blå tekst der det stod hvilke nye spells jeg fikk når jeg fikk lvl slik som før?

Endret av Arne
Lenke til kommentar
Noen freshe guilds på Wildsoul? vurderer Nirvadir, er så godt som inne vistnok, trenger bare legge inn application, men når jeg blir bedt om å gjøre det så kanskje de har lite folk. Er ikke helt sikker.

 

Yes, gleder meg til Ymirs pass btw

 

Hva heter du ingame?

Om du er under 18 år kan du glemme å få joine Nidvardir.

Lenke til kommentar

Vel jeg ble spurt av en der om jeg ville joine, han bare ba meg sende inn app og si at jeg hadde snakket med han. nå husker jeg ikke helt hva han heter men var noe på T.

 

Hvis man kan oppføre seg som voksen så burde det jo ikke være noe problem, og er jo ingen hardcore guild, fikk beskjed om at 5-6 timer i uka var nok og det er omtrent det jeg spiller, kanskje litt mere:)

 

Er du med i den klanen Tonymontana`? vel hvis du er det så vil jeg ikke og si hva jeg heter og du evventuelt ødlegger sjangsen:P hvis du heter Effr på din lvl 50 Necromancer vet du kanskje hva jeg heter..

Lenke til kommentar
Vel jeg ble spurt av en der om jeg ville joine, han bare ba meg sende inn app og si at jeg hadde snakket med han. nå husker jeg ikke helt hva han heter men var noe på T.

 

Hvis man kan oppføre seg som voksen så burde det jo ikke være noe problem, og er jo ingen hardcore guild, fikk beskjed om at 5-6 timer i uka var nok og det er omtrent det jeg spiller, kanskje litt mere:)

 

Er du med i den klanen Tonymontana`? vel hvis du er det så vil jeg ikke og si hva jeg heter og du evventuelt ødlegger sjangsen:P hvis du heter Effr på din lvl 50 Necromancer vet du kanskje hva jeg heter..

 

Er med i nidvardir, men trur ikkje det var meg du snakka med.

Men det er heilt korrekt at du må legge inn en søknad på forumet for å ha muligheita til å bli godtatt. Men ein av dei uavvikelege reglane til Nidvardir er at alle skal vere over 18 år. Og den regelen kjem ingen av offiserane til å fire ein millimeter på.

Vi er kanskje ikkje eit hardcoreguild, men vi er veldig liberale over kor mykje ein spelar treng å spele. RL kjem alltid først.

Lenke til kommentar

Alle soner har portaler i endene som man må gjennom, slik som Guild Wars. Instanseringen fungerer også slik som byene i GW, altså at når det blir for mange folk i en sone lages det en kopi (ala districts). Man finner også egne instancer hvor man er alene (enten solo eller de man er i gruppe med), men det er da snakk om dungeons ala WoW og den slags.

Lenke til kommentar

Har noen spørsmål angående AoC. Har tenkt å begynne.

 

Hva slags server burde jeg velge? PVE eller PVP? Hva er de store forskjellene? fortell grundig :)

 

Hvilken server er mest befolket? går det ann å bytte server når du vil?

 

Har DX10 featurene kommet?

 

Har spillet blit mindre buggete og mer stabilt?

 

Hva med innhold? Har mye nytt blitt patchet inn?

 

Hva slags klasse burde jeg være? liker sverd, ikke magi og bue osv.

 

Fungerer guilds bra? har guild-sieges kommet?

 

Er lvl-systemet bra?

 

Kan du måte folk du IKKE er i gruppe med utenfor byen. Altså ikke som i GW?

 

Takker for svar :):)

Endret av Stidilko
Lenke til kommentar

Hva slags server burde jeg velge? PVE eller PVP? Hva er de store forskjellene?

 

Eneste forskjellen er at på en PvP server kan man angripe andre spillere og bli angrepet omtrent overalt (unntakene er store byer o.l). For min del gir det ekstra spenning og mer innhold å kunne slåss mot andre ute i verden. På PvE servere foregår som regel pvp i egne minigames/battlegrounds.

 

Hvilken server er mest befolket? går det ann å bytte server når du vil?

 

Du kan lage karakterer på hvilke servere du vil, men å overføre mellom servere går ikke (ihvertfall ikke ennå, mulig det kommer en vakker dag). Skal man bytte server må man lage en ny figur. Av pvp servere er ihvertfall Wildsoul og Fury blant de mest aktive. Jeg spiller på førstnevnte, og den kan anbefales. Det er snakk om at Funcom skal slå sammen servere snart også, så da blir det flere folk på de "nye" serverne.

 

Har DX10 featurene kommet?

 

Kommer forhåpentligvis før jul.

 

Har spillet blit mindre buggete og mer stabilt?

 

Absolutt, siden jeg reaktiverte kontoen har jeg ikke hatt ETT eneste problem med stabilitet. Ser lite til bugs også.

 

Hva med innhold? Har mye nytt blitt patchet inn?

 

Nytt fint område mellom ca. 55-65 har kommet (her var det ganske tynt med quester fra før av, så det trengtes), samt quester er lagt til både her og der. Pvp system har også kommet, med pvp lvler og eget pvp utstyr. For tiden ser det ut til at de jobber med endgame innhold (flere dungeons o.l)

 

Hva slags klasse burde jeg være? liker sverd, ikke magi og bue osv.

 

Da har du vel valget mellom Guardian, Conqueror, Dark Templar og Barbarian. Assassin er også en mulighet, men der er det kniver/dolker det går i stort sett. Herald of Xotli er også en ren sverd fighter, men bruker litt magi samtidig. Les litt om klassene, prøv de ut og finn ut hva som passer for deg. Du vil kunne få både positive og negative kommmentarer om alle klassene.

 

Fungerer guilds bra? har guild-sieges kommet?

 

Jau.

 

Er lvl-systemet bra?

 

Helt ålreit i min mening.

 

Kan du måte folk du IKKE er i gruppe med utenfor byen. Altså ikke som i GW?

 

AoC er ikke som GW. De eneste stedene man er alene er i dungeons o.l.

Lenke til kommentar

Spiller på Aqulonia (PvP-RP) og den er også godt befolket. Du kan gjøre PvP stort sett overalt utenom de store byene. Eneste forskjell på en RP server og en vanlig PvP server er vel at befolkningen er litt eldre(tror jeg selv) og kanskje ikke så mye 1337 språk og mer RP såklart :) Ser ikke så mange folk som løper rundt med navn som SuperKiller og Pwner etc, men jeg vet ikke hvordan det er på andre servere.

 

PvP systemet som er implementert nå fungerer, men trenger kanskje ennå litt mer justering i forhold til grupper som blir attakert og hvordan "murder-points" blir fordelt derifra (reglene rundt det)

 

Her er listen over alle

 

PvE Servers

Bloodbrand (Ahriman)

Bori

Crom

Dagon

Ymir

PvP Servers

Battlescar

Fury

Soulstorm

Twilight (Culture PvP)

Wildsoul

PvP-RP Servers

Aquilonia

Corinthia

PvE-RP Servers

Hyrkania (Spansk)

 

Kilde: http://forums-eu.ageofconan.com/forumdisplay.php?f=32

På denne adressen ser du også hvor mange tråder og poster som hver server har i forum. Man kan kanskje si at det er en liten peke pin på hvor stor aktivitet det er på de forskjellige serverene :)

 

Det er også snakk om å slå sammen noen servere, men det er vel ikke fastslått når det blir?

 

I alle fall, spillet er annerledes og mye bedre enn hva det var bare 3 måneder siden :) Velger du Aquilonia og kan snakke norsk eller svensk.. eller begge deler :p Så er du velkommen i ett knall bra guild i alle fall ! (www.victrixlegion.net)

Endret av Cri
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...