Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Det er (eller har vært frem til PvP-patchen) "kult" å hate Funcom og AoC. Det går nesten sport i å finne småting å klage over rundt omkring på nettet, og jeg kan ikke forstå annet at 90% av disse feila er sterkt overdrevet av folk som enten er WoW e.l. fans, eller har lagt Funcom for hat av en eller anenn grunn. Men dette blir bare min mening.

 

Word! Du er ikke alene, min venn

 

 

Ja altfor mye fokus på det, for hovedproblemet er at selve spillet er dødskjedelig ).

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er (eller har vært frem til PvP-patchen) "kult" å hate Funcom og AoC. Det går nesten sport i å finne småting å klage over rundt omkring på nettet, og jeg kan ikke forstå annet at 90% av disse feila er sterkt overdrevet av folk som enten er WoW e.l. fans, eller har lagt Funcom for hat av en eller anenn grunn. Men dette blir bare min mening.

 

Word! Du er ikke alene, min venn

 

 

Ja altfor mye fokus på det, for hovedproblemet er at selve spillet er dødskjedelig ).

 

Hvorfor gidder du å spille det da? Evt hvis du ikke spiller, hvorfor i all verden henger du her inne.. du er litt keen eller hva ;)

Lenke til kommentar
Hvorfor gidder du å spille det da? Evt hvis du ikke spiller, hvorfor i all verden henger du her inne.. du er litt keen eller hva

 

lett og svare på, Gidder ikke spille det, kontoen er avsluttet for ca 3 mnd siden. Hele interessen for tråden går i at spillet er Norskt og jeg ønsker å følge med på hvordan de klarer seg.

Lenke til kommentar
Min grunn til å ikke vende tilbaket er værre, jeg trykker på send meg passord så får jeg brukernavn på mail ><

Ønsker tydligvis ikke flere spillere.

 

Det står jo at om du skal habrukernavn tilsendt, trykker du bare på send.

Skal du ha passordet ditt tilsendt må du krysse av på brukernavn, og så trykke på send ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...