Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Imens jeg venter på nedlastninga (tregt nett), hvordan er Barbarian? har hørt at det ikke er noe bra i high lvl, eller hvordan er det?

 

Spilte en barb til noen og 20 for noen måneder siden. De dør lett, får du f.eks 3-4 mobs på ditt nivå, så er det bare å ta bena fatt. Spiller en Conquerer på lvl 50'ish nå, og de er mye bedre til å overleve. Du kan lett ta en gruppe på 3-4 på ditt eget nivå.

ok thx. Men tror jeg skal prøve det anyways, en gang :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har noen sjekket ut Ymir's pass?

Jepp. Dog med min 70 PoM. Skulle ønske jeg var litt tregere med den karakteren. Veldig underholdene quest chain og kappen du får er faktisk bedre enn Black Dragon Cloak du får for å ta ned Vistrix :roll:

 

Ymir´s Pass er et enormt og flott område. Funcom skuffer aldri og lanserer noen bugs med i begynnelsen, men så langt imponerte denne oppdateringen.

Lenke til kommentar
har noen sjekket ut Ymir's pass?

Jepp. Dog med min 70 PoM. Skulle ønske jeg var litt tregere med den karakteren. Veldig underholdene quest chain og kappen du får er faktisk bedre enn Black Dragon Cloak du får for å ta ned Vistrix :roll:

 

Ymir´s Pass er et enormt og flott område. Funcom skuffer aldri og lanserer noen bugs med i begynnelsen, men så langt imponerte denne oppdateringen.

 

Funcom skuffer aldri...

Lenke til kommentar

Hjelp! får ikke til å installere direct x 10. fulgte linken fra Conan, men når jeg kjører dxwebsetup.exe så får jeg bare at setup could not download the file, please try later or check your network connection.. noen som kan hjelpe?

 

Edit: har også prøvd denne: http://www.filehippo.com/download_directx/...4df806a9bd8f8a/

 

men da ville ikke applikasjonen starte fordi den ikke fant ConnAPI.DLL

 

og prøver jeg kjøre den på nytt så får jeg: exctracting file failed. it is most likely caused by low memory (low disk space for swapping file) or corrupted cabinet file. og jeg har ikke low disk space..

Endret av Balrog11
Lenke til kommentar

Hmm hvor stor er sjangsen for og finne ting til klassen tin når man raider bosser? Holder nå på og raide bosser i Sanctum og prøver og finne ting til min klasse som er Barbarien, lvl 41 forresten. Jeg vet hva jeg skal lete etter, men har sålangt ikke funnet noe av greiene mens de fleste andre finner ting som de kan bruke. Ganske frustrerende og gå inn og ut av den sanctumen hele tiden og ikke ende opp med noe :/ Har også merket at en del av de samme tinga kommer igjen, så det minsker jo sjangsen på at jeg kan finne noe der i det hele tatt :/

Lenke til kommentar
Hmm hvor stor er sjangsen for og finne ting til klassen tin når man raider bosser? Holder nå på og raide bosser i Sanctum og prøver og finne ting til min klasse som er Barbarien, lvl 41 forresten. Jeg vet hva jeg skal lete etter, men har sålangt ikke funnet noe av greiene mens de fleste andre finner ting som de kan bruke. Ganske frustrerende og gå inn og ut av den sanctumen hele tiden og ikke ende opp med noe :/ Har også merket at en del av de samme tinga kommer igjen, så det minsker jo sjangsen på at jeg kan finne noe der i det hele tatt :/

 

 

Boss nr 1(som har ritual Chalice) har Bear shaman + Ranger ->Feet, Leggings, Chest, Head + Bue (Våpen)

Boss nr 2(der du bruker Chalice) har Barbarian + PoM (?) -> Feet, Leggings, Chest, Head + Mace (Våpen)

Boss nr 3 (Han i blodpølen) har Necro Dagger og noen fine ringer

Boss nr 4 (Dame bossen) Har HoX + ToS om jeg husker rett

Siste Boss (Han store på toppen av trappen) Har våpen: 2HB + 1 HB og Sverd (?)

 

Det er fullstendig random hva som dropper så det vil si at hver gang du åpner kista så har alle items like stor sjangse for å droppe. Jo flere items du har jo mindre sjangse for at du får akkuratt det du trenger (feks Hjelmen når du har alle de andre) skal droppe. Sansynlighets regningen får du gjøre selv :p Men du kan jo ta utgangspunkt i 8 og regne derifra siden det er 2 klasser på bossen og 4 deler av hvert sett.

 

Settet du skal ha som Barbarian heter BlackMarrow

 

Jeg har hatt 3 forskjellige klasser gjennom Sanctum og har som regel brukt mellom 25 - 35 runs ut og inn for å hente hele settet.

Endret av Cri
Lenke til kommentar
Hmm hvor stor er sjangsen for og finne ting til klassen tin når man raider bosser? Holder nå på og raide bosser i Sanctum og prøver og finne ting til min klasse som er Barbarien, lvl 41 forresten. Jeg vet hva jeg skal lete etter, men har sålangt ikke funnet noe av greiene mens de fleste andre finner ting som de kan bruke. Ganske frustrerende og gå inn og ut av den sanctumen hele tiden og ikke ende opp med noe :/ Har også merket at en del av de samme tinga kommer igjen, så det minsker jo sjangsen på at jeg kan finne noe der i det hele tatt :/

 

 

Boss nr 1(som har ritual Chalice) har Bear shaman + Ranger ->Feet, Leggings, Chest, Head + Bue (Våpen)

Boss nr 2(der du bruker Chalice) har Barbarian + PoM (?) -> Feet, Leggings, Chest, Head + Mace (Våpen)

Boss nr 3 (Han i blodpølen) har Necro Dagger og noen fine ringer

Boss nr 4 (Dame bossen) Har HoX + ToS om jeg husker rett

Siste Boss (Han store på toppen av trappen) Har våpen: 2HB + 1 HB og Sverd (?)

 

Det er fullstendig random hva som dropper så det vil si at hver gang du åpner kista så har alle items like stor sjangse for å droppe. Jo flere items du har jo mindre sjangse for at du får akkuratt det du trenger (feks Hjelmen når du har alle de andre) skal droppe. Sansynlighets regningen får du gjøre selv :p Men du kan jo ta utgangspunkt i 8 og regne derifra siden det er 2 klasser på bossen og 4 deler av hvert sett.

 

Settet du skal ha som Barbarian heter BlackMarrow

 

Jeg har hatt 3 forskjellige klasser gjennom Sanctum og har som regel brukt mellom 25 - 35 runs ut og inn for å hente hele settet.

Hey takker for infoen ;) Fikk min første del av settet nå, hjelmen ;) Ble litt skufet over hjelmen egentlig, den var ikke så stilig :p Men men har den nå ihvertfall, håper jeg bare kan få resten snart også hehe ;) Syntes forresten settene i spillet burde merkes med hvilken klasse de tillhører så folk slipper og greede på feil ting osv.. Blir lettere og finne det man skal ha da :) Uansett, en ting til her. Hvor lenge skal man egentlig ha ett sånt sett, liksom hvor og når kan jeg eventuelt finne meg neste armor sett?

Lenke til kommentar
Hvor mange raider dere med samtidig?

Vanlige instancer som Sanctum tillater grupper på seks. Onyx Chambers som er en offentlig instance kan pløyes ned med opptil 24 mann. End game raids tillater også 24 personer. Ikke at det alltid er nødvendig, vi fikk ned Kylliki med 16 stykker. I Black Ring Citadel som er T2 bør man dog være fullt raid mot bossene.

Lenke til kommentar
Og hvor lang tid tar et gjennomsnitlig raid? (vær så snill, ikke si at det er alt fra 2 min til 5 timer)

 

Er det sånn at man må planlegge dagen etter raidene?

Vel, end game raid krever taktikk og samkjøring. Det er tross alt 24 mennesker som skal gjøre ting riktig samtidig. I T1 er det ikke alltid så nøye, men i Black Ring Citadel er det lite til ingen rom for feilgrep. Det høres dramatisk ut, men etter en del samkjøring i guildet går det veldig fint. I T1 har vi Kylliki som kan cleares på under en time uten wipes. Det er vanskelig å si, men vi pleier å holde på fra 8 til 11, men da gjør vi fler instancer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...