Gå til innhold

Hvem var du på ungdomsskolen?


turbo42

Anbefalte innlegg

Hvem var DU på ungdomsskolen?

Tja , hvem faen var jeg egentlig?

Den populære?

...

Den sjenerte?

Bare når jeg var stormforelsket i noen og hun var nær eller vi pratet sammen

Klovnen i klassen?

...

Rebellen?

...

Nerden?

...

Jeg var like mye likt som jeg var hatet ( liker jeg og tro whistle.gif )

 

Jeg var flørten, som alle jentene elsket og hatet

Endret av Hårek
Gammel moro ønskes fjernet fra nettet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klovnen i klassen

Ble mye lattelig gjort, både negativ og positivt. Spilte tulling siden jeg ikke hadde det så bra egentli kanskje. Vet ikke er lenge siden. Men husker at jeg var veldi "Ed" i Ed,Edd & Eddy, var som han. Han var også mitt forbilde. :whistle:

 

Nerden

Var den som var mest opptatt av tekniske ting, var til slutt omentrent IKT ansvarlig på skolen fordet om IKT ansvarlig aldri ville ha sagt at jeg var det. Men jeg årdnet mere en han til tider.

 

Mobbeofferet

Var nok det, hadde ikke så mange vennner og slikt og var litt populær og fikk nok meste av julinga men ble bedre mot slutten av ungdomskolen. Men vil ikke utdype mer :hmm:

Lenke til kommentar

Hmm, er noen år siden nå :)

 

Jeg ville vært nerden i dag, men på den tiden så var ingen nerder.

Var halveis populær og snakket med alle uten problemer.

Gjorde det bra til tross for liten innsatts. (btw, til de som er der nå. Det straffer seg senere. Flyter man gjennom US/VGS og tenker at man skal på universitet senere så kommer stilen med dårlige arbeidsvaner og biter deg hardt i baken. På akkurat det området kunne jeg gjerne hatt en retry knapp)

Jeg var også skolens lånehai. Jeg kjøpte gjeld til 1/2 pris og gav skolens verste bråkmaker 1/4 for å være torpedoen min. Etterhvert holdt det med å si at jeg hadde kjøpt gjelden :evil:

Var litt klovn/rebell også. Fant på masse saker som ble relativt dårlig likt av administrasjonen og veldig godt likt av elevene. I et par uker hadde jeg kontrollen over PA anlegget på skolen, og spillte musikk over det i friminuttet. Selvsagt tok det noen uker før en lærer skjønte hvordan jeg 'hacket' systemet :D

 

Ungdomskolen var egentlig gøy når jeg tenker over det, men det er jo fare for alderen fremhever det positive og fortrenger det negative. (litt som at jo eldre du blir jo mer positivt snakker du om førstegangstjenesten din)

Lenke til kommentar

Åpnet panelet til de deaktiverte veggtelefonene som var i hvert klasserom, koblet om på to ledninger og koblet til en kassettspiller. Dermed ble lyden fra kassettspilleren spillt over alle høytalerne på skolen. Jeg byttet klasserom med gjevne mellomrom slik at det ikke skulle oppdages så lett. Etter at metoden ble oppdaget kuttet de ledningen ett eller annet sted, så det fungerte ikke lenger. Hadde jeg gått på skole med samme system idag hadde jeg tatt med meg en minispiller med fjernkontroll så jeg kunne skru igjen panelet og styrt det hele via fjernkontroll. Det hadde vært genialt det :D

Lenke til kommentar

Var et av mobbeofrene på den tida. Og det bare på grunn av at jeg var stille og sjenert.. Det var faktisk så teit at de fant opp en ting de kunne mobbe meg for.. Altså dikta opp en teit ting som jeg liksom hadde gjort :p

I tillegg til å være sjenert hadde jeg et annet stort problem : jeg var altfor snill.

 

Hadde jeg vært slik som jeg er nå derimot, hadde ingenting av det skjedd. Har fått myye kortere lunte, så er ikke spøk å spøke med meg mer :)

Lenke til kommentar

Eg var vel mobbeofferet.

 

Ungdoms skulen var ein blanda opplevelse for meg, blei mobba mykje, men hadde det og utrolig morro.

Hadde mangen venner, men ingen på mitt klassetrinn, det blei eg for masse mobba for, og det samme sa eg til dei som ville bli venner med meg.

 

Hadde eg fått ein nær venn på mitt klassetrinn so hadde berre blitt mobba dei og, og eg trur ikkje eg hadde takla da, og hadde eg fått dei til og slutta so hadde dei mobba noken av di andre barna som ikkje e lika sterke psykiskt sett, so eg lot di no berre helda på.

 

Grunnane til at eg blei mobba var mangen, eg har aldri gjort lekser og sov ein del i timen siden eg kunne 90% av stoffet fra før, fekk alltid høg karakter pga klisterhjerne, so naturligt nok so blei dei som jobba hardt for karakterane sine var sure på meg, nokon bar personligt nag frå barneskulen, kor eg sloss og herja ein del (har ekstrem AD/HD) , og som sagt so prøvde eg aldri å stoppe dei, so dei prøvde jo å bli populære ved å mobba meg.

 

Men eg hadde no ein del bekjente so eg kunne prate med når me var aleine og det var som sagt berre ein liten gjeng som faktisk mobba, resten berre følgte etter i frykt for å bli mobba selv, siden dei som stod bak mobbinga var blandt den populære gjengen.

 

Enten så vokste dei opp eller so blei dei ei av å ikkje få reaksjon utav meg, men i 10 klasse så gav dei seg :)

Endret av @_@
Lenke til kommentar

Eg veit ikke helt kven eg var.

 

Eg var populær men eg likte ingen. Eg prøvde så godt eg kunne å vere ein loner siden mine venner var mykje "eldre" og ikkje gjekk på u.skolen men vgs.

 

Eg var også kjent for å være ho som alltid sto for det ho meinte og som aldri var redd for å si ifra.

Også var eg fredsmeglar for alle fjortisane. Hehe.

 

Eg var ho alle prata med. Populær men loner? Hjelp meg noen ;-)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg var vel Rebellen og Nerden egentlig, siden jeg alltid var med på tull og tøys, men jeg var alltid interessert i tekniske ting.

Egentlig var jeg vel mest nerd i naturfag og "religion og livssyn" (eller hva det kalles nå).

 

Men ordenskarakteren var et hakk ned et par ganger fordi jeg fant på tull, spesielt den gangen jeg og en kompis slettet og stjal alle dokumentene lærerne hadde liggende på hjemmeområdet sitt :whistle:

Lenke til kommentar
Nerden. Får (går på u-skolen) gode karakterer.

 

Nerden. Får (går på u-skolen) gode karakterer.

 

Du trenger ikke være nerd for å få gode karakterer? Jeg tok posten din som en slags spøk men likevel...

Har en gutt i klassen som er ganske kul :) Han får mye seksere og femmere men jeg skal låve deg at han ikke nerd! Han har blant annet seks i gym.

 

Selv aner jeg ikke hva jeg er :dontgetit:

Jeg får ofte høre at jeg er kul og pen, og har kult hår osv, så jeg er ikke en upopulær stygg fyr hvertfall.

Jeg får shit karakterer og bryr meg i ræva om lekser og datagreier, henger med kule folk, så jeg er ikke nerd hvertfall.

Jeg blir aldri mobbet i det hele tatt, så jeg er ikke et mobbeoffer hvertfall.

Jeg mobber heller ikke, bare litt dissing, så jeg er vel ikke en mobber hvertfall.

Jeg får ofte klassen til å flire, noen ganger med meg, noen ganger av meg :p Er vell en slags klovn men driter meg sjeldent ut...

Lenke til kommentar

Det som er trist er at noen tror skoletida skal vare resten av livet, så de dropper alt av lekser og bråker med lærere osv for å være "kule" og "henge med de kule". Så går det opp for dem når 9. klasse er over at de har fucka opp livet sitt totalt.

Den "kule" gjengen blir jo uansett splittet opp og drar til forskjellige videregående skoler etterpå. Hva gjør du da?

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Det som er trist er at noen tror skoletida skal vare resten av livet, så de dropper alt av lekser og bråker med lærere osv for å være "kule" og "henge med de kule". Så går det opp for dem når 9. klasse er over at de har fucka opp livet sitt totalt.

Den "kule" gjengen blir jo uansett splittet opp og drar til forskjellige videregående skoler etterpå. Hva gjør du da?

Tar ungomdsskolen på nytt, mens du har en deltidsjobb som ryddegutt på Rema?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...