Gå til innhold

Hvem var du på ungdomsskolen?


turbo42

Anbefalte innlegg

Jeg var nok klovnen i klassen.. som alltid fant på mye sprell.

 

Kan erindre at jeg ikke lot meg plukke på nesa av andre elever... så det hendte det ble noen basketak... uten at det gikk helt over styr.

 

Ellers så var jeg middels flink på skolen... hadde jeg byttet ut klovneriet med lesing, så hadde jeg nok klart meg så mye mye bedre på skolen. Men det er jo lett og være etterpåklok :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var nerd, skolelys, og den som smiska med alle lærerne, men samtidig ikke redd for å si ifra om ting, om jeg var uenig. (og de likte det) Dette gjorde at jeg ble "mobbet". Samt så var jeg den som kom med noen få "vittige" kommentarer, og den som alltid hadde en mening. Det førte også til at jeg ble "mobbet".

Da jeg begynte på vgs fortsatte jeg med dette. :)

 

PS: Jeg liker det :love:

Endret av Demille
Lenke til kommentar

Vel, jeg var den ytterst kjedelige og usosiale. Tror jeg. For jeg pleide ofte bare å sitte på benken i friminuttene og stirre i luften og høre på musikk. Var det noen som pratet med meg, kunne jeg føre en samtale, men skulle jeg være sosial likte jeg å henge med nerdene. De var de mest interessante personene synes jeg, så lenge de ikke pratet om pc og Warcraft hele dagen. Hadde venner utenom skolen, da. Så jeg var jo faktisk ganske sosial allikevel.

Lenke til kommentar

Skal jeg definere meg selv blir det vel noe slikt som "Den som ikke er populær, ikke upopulær heller. Har venner blandt alle "sjangere", fra nerder til populære, og blir derfor ikke mobbet. Samtidig får jeg noenlunde epic karakterer, selv om jeg nesten aldri gjør lekser ovs..".

 

Ganske vanskelig igrunn. Kan i alle fall utelukke klovnen. Diskuterer mye med lærer.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Hvem var DU på ungdomsskolen?

Den populære?

Den sjenerte?

Klovnen i klassen?

Rebellen?

Nerden?

Mobbeofferet?

 

Utdyp gjerne svaret ditt:)

 

Nå har jeg fått en liten del erfaring så det "bildet" jeg skapte meg da av en rebell, stemte ikke med bildet som det egentlig var. Bildet mitt, eller rettere sagt andres oppfatning var av en rimelig bestemt "hjelper".

 

Så meget for egen realitetsoppfattelse ... :p

Lenke til kommentar

I 8 klasse var jeg en ganske ukjent "nerd", jobbet mye med skolen, og hadde stygt hår og klær. Men miljøet var bra, alle ville være kompiser med alle.

 

I 9 klassen begynte jeg å passe på sosial statusen mer, brukte mye tid på utseende.

Var heller ute med folk som hadde ganske høy status osv, dreit mer i skolen.

 

Så i 10 var jeg populær første halvår, så skifta jeg klestil fra å være soss til å bli mer "rock". Noe som førte til at jeg ble upopulær, flere gammle "venner" begynte å ignorere meg (spesielt rundt andre folk). Jeg var mer en satanist, idiot, drit, jævel, homse, resten av året. Og ble utsatt for vold både på skoletid og i andre sosiale sammenhenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...