Gå til innhold

Hvem var du på ungdomsskolen?


turbo42

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan mest identifisere meg med klovnen i klassen, med populariteten som det bringer med seg ;)

 

WORD. = D

 

Var forøvrig den som sa ifra til læreren hvis jeg var misfornøyd med noe, som resulterte i NG i oppførsel. Likte også veldig godt å fyre opp bertene i klassen, da spesielt i diskusjoner som omhandlet abort, likestilling osv. Dette visste læreren, og han smilte alltid like godt da jeg var ferdig med en av mine mange avhandlinger. Jentene derimot, var ikke like blide. :p

Endret av BungieMan
Lenke til kommentar

Lengst i klassen helt til guttene føyk i været rundt 9-10 klasse. Alltid på godfot med lærerene, i lag med Veronica lagde vi ganske mye lyd, var med på dataparty, ikke spess godt likt av jenteklikkene da vi stort sett hadde guttene på vår side lol. Sånn ca eneste jenta som turte å snakke høyt i timen og si hva jeg mente om saker og ting. Gode karakterer. Snill med de fleste, men har en del utfrysninger på samvittigheten.

Lenke til kommentar

Jeg var den smarte satanisten som ikke likte at folk var falske for å få hjelp med lekser.

 

Ikke at jeg var satanist, men jeg var svartkledd og hadde langt hår :p For øvrig klippet jeg meg og fikk meg en litt lysere stil, men fortsatte likevel å ikke like folk som var falske for å få hjelp med lekser, så... jeg sleit meg litt gjennom ungdomsskolen, men fikk et snitt som gjorde at jeg kom inn på akkurat den linja jeg ville, og nå har det knallbra. :)

Lenke til kommentar
Gjest member-97590

Vel, er jo i siste semester på u-skulen no, så klarer vel å plassere meg selv.

Har nok ikkje vert av den mest populære, har ofte vert den som går bakerst i gjengen, men nylig har eg begynt å henge med litt andre folk som egentlig har litt "upopulær" status. Egentlig fått stempel som datanerden i klassen, noke eg egentlig trives ganske godt med, ser ikkje på det som noke negativt, så kort sagt:

 

Den som hang etter

datanerden

Lenke til kommentar

Jeg var kompisen til den populære og en klassisk understreber. Seilte lett gjennom ungdomskolen mens jeg solte meg i min kompis populæritet. Må vel si at jeg som det fleste understrebere hadde en klassisk overlegen og sarkastisk væremåte.

 

Selv om ungdomskolekarakterene ikke betyr noe, angrer jeg litt på at jeg gjorde det så dårlig der, fikk ikke mer enn et usselt firersnitt.

Lenke til kommentar

Jeg var nok klassens klovn, fikk de fleste til å le, enten ved å drite ut meg selv eller gjøre/si noe morsomt.

Kan ikke si jeg var nerd, men jeg holdt på med pc en del.

Jeg var sporty gjennom 8.klasse, men etter det begynte det å gå nedover etter jeg sluttet med å trene.

Jeg var vel også favoritteleven til noen av læreren, mye fordi jeg var aktiv i timen og høflig.(litt smisking og da;) )

I klassen min var det slik at alle var venner, så vet ikke helt om jeg skal kalle meg selv populær, men jeg var likt av alle.

Var en liten pøbel og var ikke redd for å slåss, men lærerne fant vel aldri ut det.

Som sagt, så var jeg veldig aktiv i timen, ihvertfall i de fagene jeg likte.

 

Ser ut som jeg var en ganske rar blanding:P

Lenke til kommentar

Tja... Jeg var vel egentlig en liten kar med utrolig intelligent humor som ingen av de populære jentene skjønte..(si meg hvorfor?) og fikk derfor stress med det.. Likevel arangerte jeg en fest i ny og ne som hjalp til på populariteten...

8. og 9. klasse seilte jeg gjennom lett siden jeg "trodde" jeg var så smart.. i 10. klasse gikk det helt greit

 

Populære: Som holder seg i bakgrunnen!

Nerden: Spilte gitar og var sjenert så jeg var vel en nerd :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...