Gå til innhold

Hardware.no: Bring tilbake HW.no's gamle design!


Anbefalte innlegg

Som emnetittel sier; bring tilbake det gamle designet!

 

Det nye er for uoversiktlig, glorete og billig! Keep it simple!

 

 

De som ikke liker det nye kan slenge seg på her ;) Det burde vell være mulig at hver enkelt bruker kan velge sin egen layout..?

 

HW.no er tydligvis bitt av ITavisen.no-basillen. Både digi.no og ITpro.no er ver mer eller mindre samme ræle. Eneste som var litt finere var logoen. Thats it.

Endret av viiite
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det burde vell være mulig at hver enkelt bruker kan velge sin egen layout..?

 

Det hadde hvert fall vært en genial mulighet :)

 

Ellers så syntes jeg ikke det nye designet er noe dårligere, det ser jo penere ut?

Syntes nå hvert fall jeg, selv om det kanskje kan gi litt "bling-bling" følelse.

 

Det er hovedsakelig den nye layouten jeg syntes er dårlige.

Ting er mye mer rotete på siden, men dette kan jo være en vane sak?

Lenke til kommentar

Synes dere kan gi det nye designet en sjangse, folkens. Er jo tross alt mye en vanesak hva man foretrekker.

 

Jeg synes uansett det nye designet var kjempelekkert, og jeg gleder meg til å bruke det i det daglige! Kudos til driftsgjengen som nå bare har søvn som et slags vagt minne.

Lenke til kommentar

For de som ikke vet det så er denne oppgraderingen av hw.no vært i samråd med oss brukere, eneste jeg har å sette fingeren på er at det mangler noen "frames". Syns siden er litt uoversiktelig når man ikke har avsnitt.

Ellers vil jeg si gratulerer hw.no fortsett med en strålende jobb!

 

Edit: Som det sies.. sikkert en vanesak :)

Endret av Samcki
Lenke til kommentar

Synes det nye designet var forvirrende, og veldig anonymt. Dette er jo det samme designet man føler å ha sett igjen og igjen og igjen på IT-relaterte sider. Litt synd, men mulig det bare er jeg som føler det uvandt.

 

Ellers vil jeg foreslå en mer samkjørt struktur på linkene som ligger i hovedmenyen enn det under.

hardware.no/anbefalinger

hardware.no/artikler

lanseringsguide.hardware.no

prisguide.hardware.no

hardware.no/guider

Lenke til kommentar

Stort sett møter jeg slike "overraskelser" med åpent sinn (jeg skjønner jeg burde visst at endringen kom, men det hadde jeg ikke fått med meg). Styrken til det gamle designet var at nyhetssakene var listet over hverandre i den rekkefølgen det ble postet, og man så raskt hva som var nytt. Nå er det spredt ut over 2-3 kolonner, med varierende bredde. Hvordan det oppfører seg ved oppdatering vet jeg ikke ennå. Min første tanke når jeg så dette var VG...

 

Ser positivt på dette, så sant nyhetsbildet blir ryddet noe.

Endret av opresterud
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...