Gå til innhold

Hardware.no: Bring tilbake HW.no's gamle design!


Anbefalte innlegg

Egentlig enig, likte det gamle bedre.

 

 

Meeeeeeeeen, It folk er nå en gang slik at de må være åpne for omstillinger.

Med litt finpuss blir det nok bra, og vi blir alle vant med det.

 

Ja det tror jeg også.

Tror mye av grunnen til at det følelse veldig rart nå, er fordi vi er vandt til det gamle designet.

Tror vi trenger litt tid til å bli vandt til det nye, også vil alt følelsen en del bedre.

 

Men de kunne godt beholdt den gamle layouten, og brukt det nye utseende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fint design, litt rotete forside, sakene blir litt hulter til bulter nedover.

Virker som om siden er zoomet opp 150%

 

Forslag:

 

- Nyhetskolonnen burde vært bredere

- "Les hele saken" trengs ikke lengre, så lenge bilde og overskrift er klikkbare

- bruk mindre luft mellom sakene (blir mer plass hvis man dropper "Les hele saken")

- de nyeste sakene kan ha store bilder, men ikke langt nede på siden,

der bør man bruke mindre bilder.

- saker nederst på siden trenger ikke bilde i det hele tatt, dermed får man plass

til mange flere saker/nyheter på forsiden. Særlig hvis man har mange nyheter daglig

er det greit at de ikke forsvinner for fort ut i fra hovedsiden.

Endret av lqpl
Lenke til kommentar

Min første umiddelbare spontane reaksjon på hw.no sitt nye design var at det var en nedtur å besøke siden.

Ja, få opp en brukertilbakemelding, spennende å se hva brukere mener.

 

Har ikke giddet å se mer en på hovedsiden til hw.no ennå.

Syntes ikke det var noe galt med designet som var, det var meget oversiktelig og funksjonelt.

Nå er siden blitt en slags "likegyldig side" med standard masseprodusert layout, som jo også brukes av mange andre nettsteder som ikke går så mye i dybden på sine artikler.

 

En må nok venne seg til det, men det var ikke noen opptur.

Lenke til kommentar
Dere burde kanskje prøve å sette http://www.hardware.no/artikler som hjemmeside / bookmark

 

Personlig føler jeg det er mye mer oversiktelig, hvert fall når det kommer til struktur på artiklene.

Er en slik struktur nyhetene / artiklene burde hatt på forsiden

 

Jo takk, det var et godt tips, men selv den siten er stygg som andungen. Og jeg har mine tvil til at denne andungen vil bli vakker når den blir stor. Jeg surfer minimalt på ITPRO, ITavisen, dinside osv som har dette oppsettet, rett og slett fordi jeg finner det kaotisk, dårlig implementert og misbruk av reklameområder. Flash er jo fint, men å kline til med 5-8 annonser på forsiden hvor de fleste enten blinker eller skifter innhold hele tiden gjør jo siten svært lite oversiktelig.

 

Strukturen er ikke slik den burde være. Enkelt og greit. Jeg håper en eller annen admin kan legge ut vote på forsiden slik at vi kan få fokus på hvor godt likt dette utseende er. Jeg har vært med på HW sine sider siden oppstarten, forumet noe senere, men dette er kanskje det utseendet jeg likte dårligst.

Lenke til kommentar

Tja,

dette var jo helt krise.

Dog, er vel ikke annet å forvente ettersom Hardware.no skal tjene penger for sine eiere.

Hva som er best for brukerne er nok mindre viktig.

 

Kanskje noen burde lage et nytt alternativt nettsted ettersom HW nå er mest reklame og lite hardware? Diskusjonene på forumet er jo også blitt stadig mindre interessante...

Lenke til kommentar

Uff, skuffende utseende.

 

HW har ved tidligere lanseringer klart å holde det enkelt og oversiktlig og beholdt noe av "den unike opplevelsen".

 

Nå er siden som flere har poengtert utrolig annonym og minner om alle andre sider.

Utrolig synd!

 

Stemmer for å få tilbake det gamle designet!

Lenke til kommentar

skjønner ikke helt hva flere av dere går på av medikamenter som sier HW.no ligner på itpro.no, itavisen.no og digi.no? hardware.no har jo sitt helt egne nye layout og design nå. hva så om de har to kolonner for nyhetssaker? det gir plass til flere nyheter på førstesiden, noe jeg bare ser på som positivt. De kan også velge å bruke store bilder (altså 1 kolonne) for å fremheve nyere saker.

 

Hvis kriteriene for at en side skal ligne en annen kun går på dette med kolonner og format, så har dere langt igjen. Skal være mer lik enn 10% for at den skal kalles lik mener nå jeg da. Farger, sidebars, topbars og sånt bør vel minst være likt også eller hva?

 

 

Nei. Forandring er galt. Tilbake til stenaldern ikke sant?

Endret av saivert
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...