Gå til innhold

Hardware.no: Bring tilbake HW.no's gamle design!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det verste med dette er at jeg tipper redaksjonen innad tenker/argumenterer med "Vi lar dette synke inn nå en stund, så glemmer de det..."

 

...og før alle fanboysene skyter meg; dette er kun noe JEG tror. Jeg har altså ingen grunn til å påstå at dette er en gjengs meningen. Det er ei heller meningen å antyde at flere enn meg (en gruppe eller lignende) mener det samme.

 

Steike - disclaimer og greier ;)

Lenke til kommentar
Det verste med dette er at jeg tipper redaksjonen innad tenker/argumenterer med "Vi lar dette synke inn nå en stund, så glemmer de det..."

 

...og før alle fanboysene skyter meg; dette er kun noe JEG tror. Jeg har altså ingen grunn til å påstå at dette er en gjengs meningen. Det er ei heller meningen å antyde at flere enn meg (en gruppe eller lignende) mener det samme.

 

Steike - disclaimer og greier ;)

 

Får litt følelsen at du har rett dessverre.

Var mye klaging på dette med måten nyheter / artikler var satt opp på under BETA testingen, og jeg kan ikke se at det har blitt gjort en ting med det i det hele tatt. For meg virket nesten hele BETA testingen meningsløs akkurat nå

Lenke til kommentar
Det verste med dette er at jeg tipper redaksjonen innad tenker/argumenterer med "Vi lar dette synke inn nå en stund, så glemmer de det..."

 

...og før alle fanboysene skyter meg; dette er kun noe JEG tror. Jeg har altså ingen grunn til å påstå at dette er en gjengs meningen. Det er ei heller meningen å antyde at flere enn meg (en gruppe eller lignende) mener det samme.

 

Steike - disclaimer og greier ;)

Jeg tror du har helt rett. Og etter en stund når klagingen gir seg så sier de samme folkene "Det var det vi sa, nå har alle vent seg til det" uten å noengang oppdage at de som ikke liker designet ikke klager fordi de rett og slett ikke er her lenger. De finner andre steder.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
skjønner ikke helt hva flere av dere går på av medikamenter som sier HW.no ligner på itpro.no, itavisen.no og digi.no? hardware.no har jo sitt helt egne nye layout og design nå. hva så om de har to kolonner for nyhetssaker? det gir plass til flere nyheter på førstesiden, noe jeg bare ser på som positivt. De kan også velge å bruke store bilder (altså 1 kolonne) for å fremheve nyere saker.

 

Hvis kriteriene for at en side skal ligne en annen kun går på dette med kolonner og format, så har dere langt igjen. Skal være mer lik enn 10% for at den skal kalles lik mener nå jeg da. Farger, sidebars, topbars og sånt bør vel minst være likt også eller hva?

 

 

Nei. Forandring er galt. Tilbake til stenaldern ikke sant?

 

Istedet for å komme med usaklige karakteristikker av andre brukere, kan du heller fokusere enda mer på hvorfor du synes "Oppgraderingen" av hw.no er så bra.

Og kanskje respektere at andre har andre meninger enn deg selv.

 

Forandring for forandringens skyld kan være morsomt det, men ofte "lander" man på noe man liker.

Denne "oppgraderingen" av design liker ikke jeg, og støtter derfor trådstarter.

Lenke til kommentar

Jeg tror at alle kan lære seg å like dette designet, det er ikke direkte stygt, men heller ikke ryddig som gir en negativ følelse. Selv velger jeg å se det positive i dette og lar det gå inn på meg og designet er ganske behagelig å se på. Tross for rotet er det ikke så galt som folk vil ha det til... Gi det en sjanse og om det er like fælt for dere om noen uker så får dere heller klage mer da.

Lenke til kommentar
Stort sett møter jeg slike "overraskelser" med åpent sinn (jeg skjønner jeg burde visst at endringen kom, men det hadde jeg ikke fått med meg). Styrken til det gamle designet var at nyhetssakene var listet over hverandre i den rekkefølgen det ble postet, og man så raskt hva som var nytt. Nå er det spredt ut over 2-3 kolonner, med varierende bredde. Hvordan det oppfører seg ved oppdatering vet jeg ikke ennå. Min første tanke når jeg så dette var VG...

 

Ser positivt på dette, så sant nyhetsbildet blir ryddet noe.

vanligvis har jeg vært ganske negativ til nye design på hardware nettverkets sider, men denne gangen er det ganske bra. eneste jeg sku sett endra på er det opresterud nevner her, dvs oversikt over nyheter. de burde stått på rekke under hverandre slik som før. mye mer oversiktlig og lettere å lese.

 

jeg også tenkte vg med en gang jeg så forsida.

Lenke til kommentar
kan dere ikke lage noe tilsvarende former.imdb.com? former.hw.no!

 

eks:

 

http://imdb.com/title/tt0183884/

http://former.imdb.com/title/tt0183884/

 

måtte bare si det igjen :/

 

Skremmende har aldri brukt IMDB noe særlig men det gamle designet virket mer tiltalende for meg med en gang... Er det jeg som begynner å bli gammeldags.

 

Den nye versjonen ser jo mye mer strømlinjeformet ut, men samtidig gir den meg liksom et litt falskt og glorifisert bilde.

Endret av Thorsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...