Gå til innhold

Hardware.no: Bring tilbake HW.no's gamle design!


Anbefalte innlegg

Til å begynne med fikk jeg dårlig inntrykk av designet, men tror nok bare det er en vanesak. Eneste som jeg vil klage på er at reklamebannerne er blitt altfor dominerende, er blitt litt ala itavisen men likevel ikke fullt så ille.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grunnelementene av designet er jo bra, men det mangler elementer som kan skille nyheter og saker fra reklamen og annet tull. Det er for ustrukturert til å ta et raskt overblikk på siden for å se om det er noe nytt som har skjedd. Hva er annerledes fra forrige gang jeg var inne? Vet ikke, må lese nøye for å se...

 

Jeg ser at det virker mer ryddig på amobil og akam osv. mulig dette er en illusjon, men ser ut som de har mer distinkte rammer rundt reklamene sine.

 

Dette ville vært bedre om de hadde ett spenn som gikk tvers over, sånn at radene ikke ble avbrutt før de kom til høyre kolonne med linker osv. Sånn det er nå, er det en vag kolonne med siste tester osv. som er nest til høyre. Denne er den som gjør det rotete. Kunne man ikke lagt dette i en avskilt kolonne på venstre siden istedet for? Ikke en kolonne som var inkludert i flow-en, men en som var lik kolonnen som var til venstre før?

Lenke til kommentar

Det nye design er penere... Men det gamle var mye bedre, mer oversiktlig. Jeg svippet innom flere ganger for dagen.. så da bare etter siste post jeg hadde lest. De over var nye, enkelt og greit.

 

Nå var det tiltak og finne nye saker ;)

 

En option bør være en link til liste over saker, der de nyeste er på topp.

 

Ellers er HW den siten jeg er flest ganger innom i løpet av en dag.

Lenke til kommentar

SKUFFET!!!!

Hvis det ikke blir bedre enn dette, så kommer jeg IKKE til å bruke hardware.no annet enn for å sjekke prisguiden.

 

Det finnes nok av andre (internasjonale) sider som jeg regelmessig leser, så frem til dette blir endret, så har nok HW.no mistet meg som daglig besøker.

Lenke til kommentar

Er enig jeg også. Det nye designet med den gamle layout'en så tror jeg at vi er inne på noe. Hvis det ikke går med den gamle layout'en så hadde litt rydding i alle fall gjort seg. Føles som dere har tatt hele siden, rullet det inn i en snøball og kasta den på skjermen ...

Lenke til kommentar

Jeg er litt delt i synet på det nye designet. Flott design egentlig, men litt uoversiktlig på hva som er reklame og hva som er artikler. Jeg anbefaler hw.no til å markere reklamene noe sånn som digi har gjort, lysegråe streker over og under reklamen der det står annonse.

 

Men ellers er jeg kjempefornøyd!

Lenke til kommentar
Jeg er litt delt i synet på det nye designet. Flott design egentlig, men litt uoversiktlig på hva som er reklame og hva som er artikler. Jeg anbefaler hw.no til å markere reklamene noe sånn som digi har gjort, lysegråe streker over og under reklamen der det står annonse.

 

Men ellers er jeg kjempefornøyd!

 

Ja, en løsning hvor vi får tilbake den gamle strukturene over nyhetene / artiklene og samtidig beholder det nye utseende hadde vært optimalt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...