Gå til innhold

Hardware.no: Bring tilbake HW.no's gamle design!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei alle! Tusen takk for alle tilbakemeldinger. Det er veldig gledelig å se at folk engasjerer seg - ingenting er bedre! :)

 

Det er umulig å tilfredsstille alle til enhver tid, selv om det er det vi gjerne vil, men vi lover at vi leser alt som nevnes her og tar det med videre.

 

Det jobbes kontinuerlig med å pusse på designet og feil og mangler som påpekes rettes fortløpende.

 

Jeg håper alle fortsetter å komme med kommentarer og tilbakemeldinger, slik at vi kan fortsette jobben med å gjøre sidene våre enda enda bedre.

 

Igjen, takk for alle gode tilbakemeldinger!

Lenke til kommentar

Howard:

 

Få rydda opp slik at nyhetene kommer i en kolonne slik som gamle oppsettet, og la oss kunne velge om vi vil ha hvit bakgrunn eller en mørkere bakgrunn. De har også funnet ut at en skjerm bruker mer strøm hvis den viser lyse farger enn mørke farger, så kan være deres måte å redde miljøet på, samt gjøre det mer behagelig for oss brukere.

 

~ Mortis360

Lenke til kommentar

Synes ikke det var så altfor ille, men er nok enig i at det er litt mer rotete enn det gamle.

 

Hva er vitsen med å ha alle "smålinkene" på høyre side, f.eks.? På Widescreen-skjerm blir det merkelig med en enorm hvit kolonne på venstre side.

 

Dessuten er det ikke nødvendig å ha så store bilder til artiklene som står litt nedpå siden.

Eks:

 

 

Til slutt synes jeg reklamen blander seg for mye inn i designet, så man nesten ikke ser hva som er reklame og hva som er artikkel (også pga de overdimensjonerte artikkelbildene). Men det er kanskje meningen..? :whistle:

 

Kort sagt, fint med forandringer, men litt finpuss må til. Inntrykket av "profesjonalitet" var nok et par hakk høyere med det gamle designet.

Endret av klilleng
Lenke til kommentar

@Håvard: løsningen er ikke å pusse på det nye designet, men å gå tilbake til det gamle! :D \o/

 

Beta-sidene var jo adskilt mer eller mindre før det ble "innført" kan en jo si, så hvorfor ikke fortsatt ha det slik?!

 

kan ærli si jeg ikke har lest HW i dag eller i går...

 

@bjornh: ja hvor pokker ble de funksjonene av? finner jo knapt igjen prisguiden-knappen ^^

prisgouden ser også jævli billig ut nå! enten er det bare skjermen min som er pissdårlig eller så er bakgrunnen helt hvit uten noe grafikk.

Endret av viiite
Lenke til kommentar
Jeg savner tallene som viser hvor mange innlegg det er i hver enkelt tråd i forumet (på forsiden),slik at man kan se om det er kommet nye innlegg i tråder uten å måtte gå inn i tråden for å sjekke.

Helt enig, synes det var merkelig at ingen andre kommenterte dette.

 

Jeg har forresten skrevet et lite greasemonkey script (som jeg antar funker både i firefox og opera), som fjerner reklamen/hvit boks over "Ferske Diskusjoner" (blant annet). Hvis noen er interessert kan jeg sikkert legge det ut etter at jeg har fått testa det litt mer. Utrolig kjipt å måtte scrolle ned bare for å sjekke nye meldinger på forumet.

Lenke til kommentar
Jeg savner tallene som viser hvor mange innlegg det er i hver enkelt tråd i forumet (på forsiden),slik at man kan se om det er kommet nye innlegg i tråder uten å måtte gå inn i tråden for å sjekke.

Helt enig, synes det var merkelig at ingen andre kommenterte dette.

 

Jeg har forresten skrevet et lite greasemonkey script (som jeg antar funker både i firefox og opera), som fjerner reklamen/hvit boks over "Ferske Diskusjoner" (blant annet). Hvis noen er interessert kan jeg sikkert legge det ut etter at jeg har fått testa det litt mer. Utrolig kjipt å måtte scrolle ned bare for å sjekke nye meldinger på forumet.

 

Interessant, bare å sende til meg om du vil :)

Lenke til kommentar
Jeg har forresten skrevet et lite greasemonkey script (som jeg antar funker både i firefox og opera), som fjerner reklamen/hvit boks over "Ferske Diskusjoner" (blant annet). Hvis noen er interessert kan jeg sikkert legge det ut etter at jeg har fått testa det litt mer. Utrolig kjipt å måtte scrolle ned bare for å sjekke nye meldinger på forumet.
Interessant, bare å sende til meg om du vil :)

Har skrevet det ferdig nå, men vil gjerne teste det på flere maskiner før jeg evt. deler det med andre. Sånn som det er nå fjerner scriptet all reklamen på alle sidene i HW-nettverket og flytter "Ferske Diskusjoner" til toppen av sida. I tillegg har jeg valgt å fjerne boksen som inneholder både reklame og "ledige stillinger", da jeg synes at dette gir en mye mer ryddig layout.

Lenke til kommentar
Har skrevet det ferdig nå, men vil gjerne teste det på flere maskiner før jeg evt. deler det med andre. Sånn som det er nå fjerner scriptet all reklamen på alle sidene i HW-nettverket og flytter "Ferske Diskusjoner" til toppen av sida. I tillegg har jeg valgt å fjerne boksen som inneholder både reklame og "ledige stillinger", da jeg synes at dette gir en mye mer ryddig layout.

 

Hehe, jaggu en genial omlegging her ja...

Konsekvensen av at de ønsker at reklamen skal bli mer synlig er at de får flertallet til å fjerne reklamen=)

 

Har fjernet all reklame og felter for reklamen med adblock plus og acblock plus element hiding helper, men klarer ikke få vekk den grå farven på toppen av siden.

 

"feltet" fjernes men farven forblir grå, har du fått til dette i scriptet ditt?

Endret av sony123
Lenke til kommentar
Det frister veldig å lage min egen forside som ser ut som en optimalisert versjon av 2004- eller 2005-designet.
post-52897-1199958064_thumb.jpg

 

Burde ikke være noe stort problem for Hardware-nettverket å lage en side av samme formula som den gamle, slik IMDB har (og deres nye design er til og med bedre enn den gamle*). Muligens en side for abonnomenter; betaler gjerne litt i måneden for å slippe reklame.

 

*husk på at min mening er fakta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...