Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

 

 

...

https://foto.no/artikler/konkurranser/konkurransevinnere/47299-fotografen-2015-er-k%C3%A5ret

 

Gratulerer, vel fortjent!

 

Edit: Helt greit med 50 000 kroner hos Japan Photo vel? Du vant vel også et 5DIII i sin tid, eller husker jeg feil?

 

 

Tusen takk! Jo da, du husker godt - 5D'en har kommet godt med, så nå får jeg se hva jeg finner på, men Leica Q ser veldig fristende ut. 

 

God helg!

 

 

Gratulerer!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

...

https://foto.no/artikler/konkurranser/konkurransevinnere/47299-fotografen-2015-er-k%C3%A5ret

 

Gratulerer, vel fortjent!

 

Edit: Helt greit med 50 000 kroner hos Japan Photo vel? Du vant vel også et 5DIII i sin tid, eller husker jeg feil?

 

 

Tusen takk! Jo da, du husker godt - 5D'en har kommet godt med, så nå får jeg se hva jeg finner på, men Leica Q ser veldig fristende ut. 

 

God helg!

 

 

Du får si i fra hvis du skal selge 5D'n til skampris da.... :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

På tide å trekke mot slottsplassen og området rundt; kongeparet feirer 25 år. Dette blir en lang kald dag, polar antrekk og monster-optikk på plass :)

 

Vel, bilde blir jo ikke bra nok, om du ikke er nærme nok.. sies det.. Hadde vært mere interessant å sett bilder tatt av deg.. med en 28mm.. ^^

Lenke til kommentar

 

På tide å trekke mot slottsplassen og området rundt; kongeparet feirer 25 år. Dette blir en lang kald dag, polar antrekk og monster-optikk på plass :)

 

 

Vel, bilde blir jo ikke bra nok, om du ikke er nærme nok.. sies det.. Hadde vært mere interessant å sett bilder tatt av deg.. med en 28mm.. ^^

Brukte alt fra 24 til 600mm i dag. Mest stressende jobben jeg har hatt noensinne. Kaos!
Lenke til kommentar

Gratulerer!

 

 

Gratulerer, HSP! Vel fortjent.

 

 

Gratulerer så masse! Du har absolutt masse fine, og ikke minst kreative bilder. Kjenner ofte igjen bildene dine i bildekritikken her på Tek.no før jeg leser hvem som er fotografen.

 

Tusen takk!
 

Du får si i fra hvis du skal selge 5D'n til skampris da....  :)

 

 

Men har du ikke nettopp kjøpt deg 7d? 

Lenke til kommentar

Akkurat nå har jeg bare stappet i noe jeg fikk på Elite foto, Fuji superia 200 asa, og kjøpte noe Kodak colorplus 200 asa på ebay. 350kr for 10x 36-ruller. Blir nok til at jeg leverer til normal fremkalling + bilder og evt. fotograferer negativene med A7II + macro og flikker litt i LR etterpå.

 

Og, ja, det er et smekkert kamera. PEN- og OM-serien er noen av de fineste kameraene som er å oppdrive, spør du meg. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...