Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det beste er å se ute og ta ett bilde på høy ISO.

Ja det går an, men problemet er at er nesten alltid en svak, grønn Aurora mot nord, så svært ofte vil man oppleve å få bilde av Aurora, selv om det er meldt svak aktivitet. Det kan også være at det er en pause i aktiviteten, slik at man får inntrykk av at det ikke er noe særlig trøkk! Jeg har opplevd kraftig, mangefarget Aurora selv når alle kildene jeg bruker for å sjekke aktivitet har meld rolig eller stille. Heldigvis har jeg hatt med meg kamera og stativ de fleste gangene. Det jeg ønsker å vite, er hvilken melder som melder det mest nøyaktige Auroravarslet.. :)

 

*edit* Tar meg en kjøretur inn i de mørke delene av Troms for å finne ut. Hadet!

Endret av Kenneth Solfjeld
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja det går an, men problemet er at er nesten alltid en svak, grønn Aurora mot nord, så svært ofte vil man oppleve å få bilde av Aurora, selv om det er meldt svak aktivitet. Det kan også være at det er en pause i aktiviteten, slik at man får inntrykk av at det ikke er noe særlig trøkk! Jeg har opplevd kraftig, mangefarget Aurora selv når alle kildene jeg bruker for å sjekke aktivitet har meld rolig eller stille. Heldigvis har jeg hatt med meg kamera og stativ de fleste gangene. Det jeg ønsker å vite, er hvilken melder som melder det mest nøyaktige Auroravarslet.. :)

 

*edit* Tar meg en kjøretur inn i de mørke delene av Troms for å finne ut. Hadet!

No shit sherlock ;) Forecast/varsel er ikke alltid til å stole på, men bedre enn ingenting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det var en kombinasjon av oppdemmet sinne og personlige problemer. Trist å se slikt.

Det rareste er at brukeren har en konto fra 2007 men kun 20 innlegg, så da er man ikke 12 år akkurat, kan hende at en fjortis har "lånt" en konto.

 

Edit: ser at brukerens konto er sperret nå.

Kanskje ikke helt lovlig men medlemlistene er ikke akkurat skjulte her på forumet da.

 

 

jellybelly123

Ble medlem: 5. des. 2007, 01:01

Medlemmer · 20 innlegg

 

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...