Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nå fjernet "bud mottas" fra annonsen og har allerede en forespørsel. Interessant.

 

Edit: Har fått et bud på 15k. Kamera ligger ute til 16,5k. Vet ikke hva jeg skal gjøre med det her. Det er en annen som også er interessert, men han har ikke gitt noe pris. Han tok derimot kontakt før han som ga bud. Må vente og si hva han sier. Håper på 16K.

Endret av fredderen
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Har hørt mye rart angående det å sette navn på mat, synes "hamburgere laget av kjøttfe" ligger høyt oppe i den sammenhengen :)

Det kan oversettes på følgende måte.

 

1. Vi brukte mest soya før.

2. og/eller kjøtt fra gamle sjøldaua melkekuer.

3. Vi prøver å innbille folk at burgerene er laget av kyr alet opp for best mulig biff-kjøtt; men det er gamle kuer som har sluttet å levere nok melk, men som ikke har styrtet på båsen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ble enig med lillebror om at han skal få låne 7D'en og noen objektiver til en konfirmasjon. Tro hva jeg skal stille "kun jpeg til"?

Om han liker det er planen at han skal få kameraet i 40-presang. Men jeg er kjip og gir ingen objektiv. Så om noen andre gir et objektiv så gir jeg ham det. Men kun om han liker å bruke det etter den konfirmasjonen.

Lenke til kommentar

Ble enig med lillebror om at han skal få låne 7D'en og noen objektiver til en konfirmasjon. Tro hva jeg skal stille "kun jpeg til"?

Om han liker det er planen at han skal få kameraet i 40-presang. Men jeg er kjip og gir ingen objektiv. Så om noen andre gir et objektiv så gir jeg ham det. Men kun om han liker å bruke det etter den konfirmasjonen.

 

Bruk jpg+raw "hvis du gidder og hjelpe han med redigering i etterkant" P på kontrollhjulet og autoiso.

Lenke til kommentar

jo, men. bildestil. Funker dårlig med landskap eller portrett. Du har jo 7d, nautica?

Kanskje skarphet på litt over midten?

 

Om noen lurer på hvorfor jeg skal gi så dyr presang.Svaret er at jeg skylder min lillebror mye. Bl.a. fikk jeg bo gratis hos ham i noen år i en vanskelig periode av mitt liv. Nå er jeg på enslags opptur. Og har lyst å betale tilbake. "De" vil ikke ha betalt, så da får de det i gaver. Dessuten så er alle bilder av meg på tur crap fra mobilkamera. Nå fikk storebror 5Dmk2 og så får lillebror 7D. Da bør det bli bilder av meg også på tur. :confused:

Endret av pybalto
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Prøve? Jpeg? Er du seriøs? Hva om akkurat det bildet er ett blinkskudd?

 

Åja.. nautica. Raw+Jpeg var det..

..

har kamera her nå. Skarphet på 4/7 og kontrast på +1. Det er vel bra. Og Auto Iso.

 

Også aktiverte jeg lystoneprioritering. Og "Eksponering" overstyring..

Endret av pybalto
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...