Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer med Leica !

Snakker om sola så så jeg bilde av ei kvinnelig fotograf med Leica tattovering tidligere i uka, og en fotograf i Ålesund har Leica M9 tattovert på armen...

 

hehe kult; ja, jeg trodde ikke at jeg skulle bli så Leica frelst. Og før jeg kjøpe Leica så har jeg egentlig aldri tatt noe særlig mer enn test bilder i butikken - så dette var virkelig å kaste seg ut i det. Men må si kvaliteten er fantastisk.

 

...

Selger alt av Nikon - så dette går helt fint :) selv om kilo pris på Leica er noe høyre enn på Nikon :hmm:

 

...

 

Takker!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hep, jeg sitte og skriver en mail og kommer overhode ikke på hva ordet er man bruker når man skal gi en anbefaling, dvs, et ord man bruker så andre potensielle nye kunder kan forhøre seg angående meg av mine nåværende kunder, blir bla. brukt i cv'er etc. så folk kan forhøre seg om deg av andre sine erfaringer.

Lenke til kommentar

Hep, jeg sitte og skriver en mail og kommer overhode ikke på hva ordet er man bruker når man skal gi en anbefaling, dvs, et ord man bruker så andre potensielle nye kunder kan forhøre seg angående meg av mine nåværende kunder, blir bla. brukt i cv'er etc. så folk kan forhøre seg om deg av andre sine erfaringer.

Referanse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hmmm, hva skjer med Flickr i dag? Plutselig har jeg i dag fått en hel haug visninger på bilder jeg la ut for en god stund siden. Spesielt to sets har plutselig fått mange visninger. Til sammenligning hadde jeg i går hele 12 visninger totalt, i dag har jeg plutselig 500... Et enkeltbilde har blant annet til blitt vist 5 ganger totalt (før i dag), i dag har jeg hatt 77 visninger på det bildet. De aller fleste kommer fra Unknown Source [?].

Endret av awesnes
Lenke til kommentar

Da er vi 2 om det... jeg la min ut for 22k med grep og 2 ekstra battarier... ingen bud så langt.

 

22,5k for ett som har tatt oppunder 90 000 bilder er rimelig optimistisk, da, selv om det følger med grep. over 80% av nypris er alt for mye.

Jeg ender nok opp med en brukt D800(E) om et års tid, men da må det enten være omtrent ubrukt til den prisen, eller til betydelig lavere pris. Jeg har følelsen av at det er to typer kjøpere (grovt sett): De som må ha nå, og kjøper nytt, og de som kan se det an og vente litt, og kjøper brukt når prisen er riktig.

Lenke til kommentar

Mitt mangler kvittering og norsk garanti, så regner med at det blir et vanskelig salg...

 

Kjøpt på Gibraltar og smuglet hjem....

Håper du slapp regnkaoset som vi fikk på Gibraltar da vi var der i høstferien. 20 cm vann på veien inntil flyplassen...

Lenke til kommentar

Kjøpt på Gibraltar og smuglet hjem....

Håper du slapp regnkaoset som vi fikk på Gibraltar da vi var der i høstferien. 20 cm vann på veien inntil flyplassen...

Hehe, det er nok ikke noe smuglergods!

Jeg var ikke på Gibraltar selv, men har vært der før. Fint sted, fanastisk utsikt fra toppen av "The rock".

Lenke til kommentar

...

 

Jeg føler at jeg er også kjent nok på foto.no der folk som kjøper hos meg veit at de får varer slik de er beskrevet uten noe tull. Med garanti, kvitteringer osv. Og på brukt kamera er det litt viktig.

 

Nytt pris på det er på ca. 27k så jeg føler at 5k er greit nok avslag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...