Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror aldri jeg kommer til å gå over til Apple når det gjelder data, eller iPhone når det gjelder mobtlf.

 

Jeg kjøpte bygge-PC i februar og den kostet meg 13 lapper levert ferdig bygget og klar for oppstart..

Eneste feilen jeg har hatt er lynet som tok knekken på hovedkortet mitt nå høst. Og slikt tror jeg selv ikke en Mac klarer å motstå under samme forhold...?!

Jeg gnur heller ikke PCen min full av dritt, slik mange gjør. Og har heller ikke merket noe til at den har blitt noe treigere. Og så er det jo viktig at den kan spille Battlefield 3 ;)

 

- Cooler Master CM 690 II Advanced Tower Sort

- Silver Power SP-SS620M 620W PSU

- Intel® Core i7-2700K Processor

- MSI Z68A-GD65 (Gen3), Socket-1155

- Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 32GB (4x8gb) CL9

- Gainward GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX

- OCZ SSD Agility 3 Series 2.5" 120GB

- Western Digital Caviar® Green 1TB

- Sony Optiarc Blu-Ray Writer, BD-5300S

- MS Windows Home Premium 7 Nordic

 

Det som er skummelt med Apple-fans er jo at en del av de er mer fanatiske enn canon/Nikon fanboys :p

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Du er ikke bedre sjøl, din PC/Windows/Android fanboy :p

 

Er vel ikke akkurat fanboy, men jeg liker å bruke disse fremfor noe annet. Jeg tar meg ikke veldig nær når noen snakker "stygt" om disse. Det er jo lov å ha meninger om ting selvsagt, så da gidder jeg ikke kvervulere med folk om slikt. Men det er veldig gøy å trekke på fanatiske fanboys!

 

Mac er jo en fin PC det ;)

Lenke til kommentar

Et kamera i handa er bedre enn ti i skapet, er nå min mening :)

 

Men hvis noen lurer, så har jeghatt kameraer fra Agfa, Canon, Fuji, Konica, Minolta, Nikon, Olympus, Panasonic og Sony. En del analogt, og en del digitalt.

 

Men hva har vært bra, og hva har vært rumpe?

 

Mest frustrende kamera må være Nikon F501 - et av de første autofokus kameraene der ute. Egentlig grunn nok til å hate Nikon for en 10-20 år ... Så det begynner å gå over nå.

 

Triveligste kamera er nok en kamp mellom Olympus E-420 og Panasonic GF1. Begge stiller opp med hendig størrelse som har gitt mye fotoglede; største ulempe er dårlig ytelse på høy ISO.

 

Kulest kamera - Canon EOS 50E gjorde mye riktig - øyestyrt valg av AF punkt og ratt å skru på.

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Jeg og en kompis eller to tenker oss på en fotoferie litt utpå vårparten, april er vel den mest aktuelle måneden å reise. Varighet tenker vi blir 1 - 2 uker, men vi trenger noen forslag på interessante reisemål.

 

Jeg har funnet den perfekte fotoreisen til dere, selv om den er litt kortere enn du har tenkt, men den kan jo selvsagt utvides mer etter endt opplegg:

 

Hva med Kroatia eller Las Vegas?

http://www.side3.no/article3523600.ece

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...