Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker forsvarets vindvotter (innervott + yttervott), de holder meg varm i hvertfall de første timene av ett idrettsarrangement i 10-15 minusgrader. Går greit å operere ett kamera som er lagd for å brukes utendørs med dem. Har også pulsvarmere som kan brukes i tillegg og som gjør det mulig å holde varmen når det begynner å gå under 15 kalde, men med dem blir det litt verre å operer kamera, fordi det blir så mye polstring inne i håndflata at jeg rekker rett og slett ikke rundt håndgrepet på kameraet.

Lenke til kommentar

Blir nok noe FF ja.. Har faktisk tenkt tanken om D3s, men D4 blir nok alt for alt for dyr... Av optikk har jeg en 17-55 jeg er veldig glad i, men ikke så mye annet jeg bruker nevnerverdig.. Har brukt fastoptikk i lange perioder før, og er ikke redd for å gå tilbake til det.. Tar bare bilder i vidvinkel/normal-området, har foreløpig ikke hatt behov for tele.

 

D700 evt D800 har jeg også vurdert, dog ikke D600.. Er nok redd den blir for "enkel" for mitt bruk. Har også sett at D3 ligger nesten uforskammet rimelig i pris. Men det er nok en liten stund til evt bytte.. Tenker tidlig på nyåret en gang. Må jo evt selge utstyr og vente på storstipendet i januar først

Lenke til kommentar

Da blir en Nikon 24-70mm F2.8 den naturlige erstatningen for DX objektivet du har LordArild...

 

Har selv tatt steget fra crop ---> D700 --> D3s ila de siste 15 månedene, og må si at steget fra crop (D90) til D700 var massivt! Bildekvaliteten, særlig i lite lys, ble en helt annen verden. Det var jo såklart også en merkbar forskjell fra D700 til D3s, men ikke like massiv som fra crop til FF.

Lenke til kommentar

Men hva heter de? Jeg må nesten vite navnet for å kunne finne dem igjen (og kanskje bruke penger på dem).

 

Ingen anelse, husker ikke engang hva jakt-butikken heter, men de kosta meg 250kroner ;P Eneste som står på de er Thinsulate

(Det er ikke alltid like kult å være så glemsk som meg btw :p )

Endret av arthoz
Lenke til kommentar

Hei!

 

Har et stykk Canon 1D Mark III jeg mest sannsynlig blir å selge da jeg blir å gå etter annet type hus som passer mitt bruk bedre. Det er i veldig god stand, og med bare ca 3500 eksponeringer og full historikk på eiere (2 stk, derav ene var min bestefar som har tatt godt vare på det), med original eske og litt ekstra batteriutstyr som sikkert fulgte med. Manualer mener jeg også følger med.

 

Hva tror dere jeg kan få for dette? Vil helst ha det bort før jul, men vil ikke gi det bort heller.

Og om noen er interessert her er det bare å si ifra.

 

Mvh uTukt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...