Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Er de premier så er det mange som blir med grunnet det, det er enkelte som har det som jobb/hobby og være med på alt som finnes av konkurranser, gjerne så mange ganger som mulig under forskjellige brukernavn.

På en måte ikke så rart siden det er åpent forum med "frie" brukere. Ikke slik som 1x.com hvor man betaler xxx $ for i det hele tatt få lov til å sende inn et bildet til vurdering. Ok, men i det minste burde man få en vurdering på hvorfor man ikke fikk sitt bildet godkjent til X deltakelsen.... nok om det.

 

Glad jeg ikke har mer en 2-3 stemmer i denne runden :D (Uskyldig) :)

 

Edit: 4 stemmer gitt.

 

Slutt å stem da ffs!

Endret av Inc
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når Nikon sin orginal AF-S 35mm f/1.4 G blir solgt for 14.000,- så spørs det vel hvor lavt det går an å forlange at at et tredjeparstoptikk fra Sigma kan koste.

 

Hvis dette Sigma 35 1.4 DG er bra, så er vel prisen som er satt på 6.000,- av Japanphoto riktig.

 

At Fotovideo som importerer disse Sigmaobjektivene er en tusenlapp dyrere er jo ille. Godt vi har Japanphoto som holder disse griskingene i Møllergata litt i sjakk.

Endret av Fytterakkern
  • Liker 1
Lenke til kommentar

JapanPhoto selger den allerede for 5999,- så det bør være håp om at den ramler i pris. Men de har ikke fått den inn ennå.

 

http://www.japanphot...85126340544-007

Nice, får håpe den havner på en ca 5k, hadde vært passe sum egentlig. :)

 

Ganske lyst på den selv, virker ganske snasen :>

Ja, har sett flere samplebilder og kan ikke si noe annet enn: WANT!

 

 

 

 

 

Over til noe annet: har bestilt m42 til ef adapter til 85mm 1.9 (pentax) objektivet jeg hadde tenkt å selge, blir spennendes å se åssen den gjør seg på 5d'n

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Etter å sett mannen med ljåen og deler av et eple som jeg spiste i forrige uke, kan jeg gledelig informere om at beina mine virker slik som de skal og at jeg er oppegående.. og at mat & drikke sitter slik som det skal i tarmsystemet!! :D

 

Fy faan jeg var drit dårlig i natt!! :S

 

Måtte noroviruset brennne sakte i helvette!! :devil:

Lenke til kommentar

Vant brått Østfoldfotografen 2012, med én førsteplass, én andreplass og én sjetteplass. Jeg har aldri fått pokal før!

 

Noen som vil bytte et splitter nytt Nikon Coolpix S9300 og en Benro 200 fotobag i en pent brukt iPad 3. gen? :wee:

 

EDIT: Vinnerbildet mitt ble selvfølgelig tatt med NEX-en jeg vant her på akam :)

Endret av -Teddy-
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...