Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trykk på brukernavnet ditt oppe til høyre. Velg "Mitt innhold" i menyen som popper frem. Der velger du "kun innlegg" under "Se medlemmets" (venstre). Da får du opp alle innleggene dine, og når du trykker på nr. til høyre over inlegget så havner du i tråden, på innlegget ditt.

Endret av pybalto
Lenke til kommentar

Noen som vet hvor det har blitt av Canon EF 200-400 f/4L IS 1.4x ?

Bare å se på tv, det. De er med i OL, alle sammen. ;)

 

Hvis det er sant så burde det ha kommen noen former for reviews nå ?

 

Siste jeg hørte var at det skulle ut på markedet i juni 2012.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Noen som vet hvor det har blitt av Canon EF 200-400 f/4L IS 1.4x ?

Bare å se på tv, det. De er med i OL, alle sammen. ;)

 

Hvis det er sant så burde det ha kommen noen former for reviews nå ?

 

Siste jeg hørte var at det skulle ut på markedet i juni 2012.

Vanligvis kommer det ingen reviews før produktet er ekstremt nær lansering. F.eks fikk ikke de som prøvde den "uferdige" utgaven av AF-S 800mm f/5.6 VR lov til å si noe om vekten utenom at det var lettere enn AF-S 600mm f/4 VR. Hvorfor slike ting er en stor hemmelighet aner jeg ikke. Forøvrig om man ser på bilder av AF-S 800mm f/5.6 VR så ser man på plassering av stativfeste at vekten er lavere (til nærmere kamera til lavere vekt).

 

Canon sin 200-400mm f/4 ser ekstremt spennende ut; men veldig dyr har det gått rykter om (over dobbel pris av Nikon sitt AF-S 200-400mm f/4 VR II, noe som selv med innbygd 1.4 TC er litt i overkant brutalt).

Endret av TGB
Lenke til kommentar

Canon sin 200-400mm f/4 ser ekstremt spennende ut; men veldig dyr har det gått rykter om (over dobbel pris av Nikon sitt AF-S 200-400mm f/4 VR II, noe som selv med innbygd 1.4 TC er litt i overkant brutalt).

 

Ja prisen er bare spekulasjoner, så tiden vil vise, om ikke annet så får jeg vente til det dukker opp et brukt eksemplar :)

 

Fant denne "reviews/hands-on"

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Ingen vits i å benekte det lenger, etter at Wotancraft Scout 006 har vært utsolgt i lengre tid fikk jeg mail for 2 dager siden at den er på lager igjen, med mulighet for å bestille den før de legger den ut i nettbutikken.

 

Det trikset fungerte gitt.

 

Kameraveskoman

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...