Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Denne uttalelsen syns jeg var ganske episk beskrivende om ambisjonsnivået:

 

Det helt greit at jeg får lange evalueringer på bildene mine, bare jeg slipper å gjøre det samme, det gidder jeg som regel ikke.

Akkurat den synes jeg du skal ta tak i og svare på - du har jo en del fornuftige tanker om det å gi kommentarer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

La oss kommenterer trollene til taushet :)

 

Fristende, men det vil bli oppfattet som "sluggervirksomhet", og særlig hvis vi går i stim.

 

Vi bør bidra i bildekritikken med det hver av oss ønsker å finne mer av der, men for min del så gir jeg verken terningkast eller kommentarer før hhv reservasjon mot terningkast og evalueringskoder er implementert.

Lenke til kommentar

Jeg begynner å like situasjonen på fotodelen av diskusjon.no. Føles som første dag i 8.klasse, hvor man delte seg inn i grupper, og evaluerte de andre nykommerne på avstand. Ingen turte å si noe eller gjøre noe for å bli lagt merke til av de eldste 10. klassingene på skolen som satt på trappen ved inngangsdøra, og røyka og snuste med mopeder liggende foran dem. :)

Endret av FredrikV.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

I ettermiddag går jeg på posten og sender E-620'en min til en ny eier.

 

Så blir det å vente i et par måneder og se om Olympus kommer med en E-50. Hvis ikke, så blir det mer Olympus glass på salg.

 

"Annonser" det | så t|lfelle her. Mer Olympusglass t|l en "b|ll|g" penge passer meg ypperl|g. :)

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Og hvis ikke skal du vurdere igjen om du skal opp på fullframe? :whistle::D

Nei, da blir det µ-4/3 for alle penga :p

 

Tror det er på tide med noe med M-mount, Tom. Som bruker film.

Film er jeg ferdig med. Men M-mount kunne friste :)

 

"Annonser" det | så t|lfelle her. Mer Olympusglass t|l en "b|ll|g" penge passer meg ypperl|g. :)

Men det er bare det at en billig penge passer meg dårlig ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...