Yavel Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 Tror jeg vandrer ned til JP og går for denne lille jævelen. Speedlite 270EX. Grei reiseblits, da. Stumpet røyken i dag forresten. Fikk godkjent på en oppgave jeg aldri hadde trodd jeg skulle få godkjent på. Wish me luck! Flink gutt - kutter du ut børsten også; så er det enda fler penger spart Børsten? øl og godteri er også store utgifter Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 Stumpet røyken i dag forresten. Fikk godkjent på en oppgave jeg aldri hadde trodd jeg skulle få godkjent på. Wish me luck! Flink gutt - kutter du ut børsten også; så er det enda fler penger spart Nei, fy! Ikke flink gutt! Slem gutt! Slutter folk med slikt så er jeg redd trygda mi står i fare etterhvert!*grøss* Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 øl og godteri er også store utgifter Litt moro skal en da ha. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Flink gutt - kutter du ut børsten også; så er det enda fler penger spart Kam er så mye billigere? (Man skal jo tross alt greie seg!) Endret 6. september 2010 av Trondster Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 øl og godteri er også store utgifter Litt moro skal en da ha. vel det er mye lettere og sjekke damer når man er edru, og det kan bli veldig morro :O Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 Tror jeg vandrer ned til JP og går for denne lille jævelen. Speedlite 270EX. Stumpet røyken i dag forresten. Fikk godkjent på en oppgave jeg aldri hadde trodd jeg skulle få godkjent på. Wish me luck! du kan få en brukt 420EX til samme pris. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 vel det er mye lettere og sjekke damer når man er edru, og det kan bli veldig morro :O Alkohol har gjort mang en kvinne elsket som ellers hadde dødd som jomfru Pluss det at damer er en meget meget dyr hobby Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 vel det er mye lettere og sjekke damer når man er edru, og det kan bli veldig morro :O Alkohol har gjort mang en kvinne elsket som ellers hadde dødd som jomfru Pluss det at damer er en meget meget dyr hobby er vel et pluss når du ser hvordan de egentlig ser ut er ikke så dyrt viss du kjører cum and run :O Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 er vel et pluss når du ser hvordan de egentlig ser ut Kan fort ble kun se og ikke røre da Det finnes alltid (minst) en der ute som er kjekkere enn deg. Og mindre gjerrig. er ikke så dyrt viss du kjører cum and run :O Ryktet om at du er kjip sprer seg nok fort Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 er vel et pluss når du ser hvordan de egentlig ser ut Kan fort ble kun se og ikke røre da Det finnes alltid (minst) en der ute som er kjekkere enn deg. Og mindre gjerrig. er ikke så dyrt viss du kjører cum and run :O Ryktet om at du er kjip sprer seg nok fort du har tydelig viss ikke sett meg? finnes mange byer i dette landet Lenke til kommentar
Anew Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 finnes mange byer i dette landet Latterlig mange, faktisk... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 finnes mange byer i dette landet Latterlig mange, faktisk... Så det blir dyrt å flytte rundt om kring. Men man får mange fine motiver etterhvert, da. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 finnes mange byer i dette landet Latterlig mange, faktisk... Så det blir dyrt å flytte rundt om kring. Men man får mange fine motiver etterhvert, da. noen av oss får reisen spandert av jobben Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 Alkohol har gjort mang en kvinne elsket som ellers hadde dødd som jomfru Det gjelder nok for begge kjønn vil jeg tro . Francis 1 Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 Alkohol har gjort mang en kvinne elsket som ellers hadde dødd som jomfru Det gjelder nok for begge kjønn vil jeg tro . Francis Høhø! Plussiden ved røykekuttet er jo at jeg nå har mer penger til alkohol. Barmfagre, men akk så lite skjønne jomfruer, vent på meg! 1 Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 finnes mange byer i dette landet Latterlig mange, faktisk... Sånn går det når kommunene får lov til å dele ut bystatus. Heldigvis har ikke "bystatus" noe som helst å si utenom for selvtilliten til folk. Sukk! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 finnes mange byer i dette landet Latterlig mange, faktisk... Sånn går det når kommunene får lov til å dele ut bystatus. Heldigvis har ikke "bystatus" noe som helst å si utenom for selvtilliten til ordføreren. Sukk! Fikset den for deg Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 (endret) JapanPhoto imponerer meg! Fått bilder fra fremkalling, jeg titter nede i papirmappa med bilder, ooooo bilder (like I saw that coming)! Men oi en CD, sikkert bare reklame tenker jeg, neida! Der ligger bildene digitalt. Endret 6. september 2010 av Natrich Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 Brukte JP før veldig mye til å printe visningsbildene mine. Sett bort ifra litt problemer med mine ønsker om andre forhold enn de opererte med var de gode... Prøvde FotoVideo en gang, endte opp med å betale 350 for et bilde som ble blasst og jævlig, som alikevell måtte printes opp på nytt senere... Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 Da har jeg bestilt en 27" iMac med i7, 4gb ram og 1tb hd. Studentrabatten går ut i morra, så var et greit tidspunkt. Gleder meg som en unge! Har redigert bildene mine på en 13" Macbook til nå, skal bli jævlig godt med en stor og høyoppløst skjerm. Skal inn med 8/16 gb ram etterhvert, samt en SSD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå