Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

http://i.imgur.com/Gdq61.jpg hehe, fant denne nettopp

 

dont get a mac! ^^ :p

Mac Pro er Apples Leica M9; priset for de som gir komplett blanke i pris. Og når man først skal selge til et slikt publikum ville det jo ikke være særlig rasjonelt å la moroa gå billig.

 

Nå er det vel ikke rasjonelt billig å håndlage ett kamera med custom bygget sensor osv. Hadde dette vært en enkel jobb hadde vel andre gjort det samme siden dette generer så mye kroner i kassa.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den HP-skjermen hos Netshop så kurant ut, ja. Er S-IPS-panel som gelder for fotoredigering. Er du ikke veldig følsom på oppdatering av bildet, så kan du fint bruke den til spill også, dersom du driver med det. 6ms og 12 ms høres ganske mye ut, men jeg spiller fint Trackmania Nations Forever med en S-IPS-skjerm som "bare" har 6ms.

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar

Nå som jeg endelig begynner å bli sånn passelig fornøyd med det jeg har av hardware så går tankene i retning av at jeg bør skaffe meg en skjerm med litt kvalitet. Så langt har jeg bare hatt billigskjermer. Da blir spørsmålet hva man bør invistere i. Tenker på å satse på en skjerm i prisklassen opptil 3K. Hovedfokus på redigering.

Hva er å anbefale?

 

Her er et par modeller som det er kampanje på nå hos Dustinhome. Jeg har en DELL U2311H ULTRASHARP 23" og vurderer å kjøpe en til.

Lenke til kommentar

Nå som jeg endelig begynner å bli sånn passelig fornøyd med det jeg har av hardware så går tankene i retning av at jeg bør skaffe meg en skjerm med litt kvalitet. Så langt har jeg bare hatt billigskjermer. Da blir spørsmålet hva man bør invistere i. Tenker på å satse på en skjerm i prisklassen opptil 3K. Hovedfokus på redigering.

Hva er å anbefale?

 

Her er et par modeller som det er kampanje på nå hos Dustinhome. Jeg har en DELL U2311H ULTRASHARP 23" og vurderer å kjøpe en til.

 

Nais,har selv U2411H og vurderer en litt mindre,er fornøyd med den jeg har så blir nok til å kjøpe en til :)

 

Edit:skal være U2410H.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

http://i.imgur.com/Gdq61.jpg hehe, fant denne nettopp

 

dont get a mac! ^^ :p

Mac Pro er Apples Leica M9; priset for de som gir komplett blanke i pris. Og når man først skal selge til et slikt publikum ville det jo ikke være særlig rasjonelt å la moroa gå billig.

 

Nå er det vel ikke rasjonelt billig å håndlage ett kamera med custom bygget sensor osv. Hadde dette vært en enkel jobb hadde vel andre gjort det samme siden dette generer så mye kroner i kassa.

Hva er poenget med mac pro contra annet?

Endret av Inc
Lenke til kommentar

Kjøp samtidig en skikkelig holder å ha de i.

 

Jeg vurderte en sånn "Canon 7D" til de andre minnekortene mine. Dama syns også det var en god idé med en beholder, sånn at de ikke lå og slang. Hun syns dog ikke holderen var den beste idéen, så hun fant heller en liten plasteske til meg. Litt misfornøyd, merker jeg.

Lenke til kommentar

Prøv å lage linken sånn:

[url=http://www.netshop.no/Avdelinger/Datakomponenter/Skjermer/24--LCD/HP/HP-24-ZR24w-Performance- LCD-skjerm-1920x1200,-16-10-Wide,-xDVI-D-1xVGA-1xDP-43303.aspx]Linktekst her[/url]..

 

..Og så blir det sånn: Linktekst her..

Lenke til kommentar

Gikk opp på Snota i dag med full Lowepro Vertex 300 og sko jeg ikke passet.

 

Har gnagsår 5 plasser på begge bena med blemmer (hadde allerede på toppen, jævla kult å gå ned igjen) på taska og mellom lårene. Er stiv som en planke fra brystkassa ned til tåneglene, og har sykt vondt i skuldrene.

 

At jeg aldri lærer å si nei til slike toppturer uten trening og riktig bekledning!

Lenke til kommentar

Det hørtes ikke godt ut, Mr. Olsen. God bedring.

 

For de av dere som kan MP3 spillere. Det er på tide å erstatte min gamle Cowon X5; formålet med spilleren er å ha god plass til musikk; 16-32GB, lang batterilevetid (minimum 18 timer), og god lyd. Skal primært brukes på langtur, og hvis den kan spille mens den lader; så er det bonus.

 

Noen gode forslag? Kun spillere uten halvspist frukt som logo er interessant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...