Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ukei, for en førstegangskjøper, er det best og kjøpe ett filter først, og så heller bestille ett til i etterkant ? :hmm:

 

Jeg kjøpte bare et meget billig "40.-" på eBay,sånn bare for og sjekke ståa.

 

 

All time low!

 

Edit: Rett og slett så dårlig at det nesten blir bra....

 

Edit2 2: Herre, den stemmen og musikken er som aluminiumsfolie på mine amalgamfyllinger. IIIIIIIIIIKKKKKKK!!!!!

Edit 4: Den nye Terminator 4...

 

Tror du begynner og bli forelska,eller meget overstadig beruset :D

Lenke til kommentar

All time low!

 

Edit: Rett og slett så dårlig at det nesten blir bra....

 

Edit2 2: Herre, den stemmen og musikken er som aluminiumsfolie på mine amalgamfyllinger. IIIIIIIIIIKKKKKKK!!!!!

Edit 4: Den nye Terminator 4...

Høøyyy! Ikke kødd med et av 80 tallets store ikoner.

 

Sett på en CD utgave av denne sangen på et skikkelig anlegg, så vil du muligens oppdage at det er sterkt komprimert lyd + PC høytalere som låter som alufolie på amalgan :p

Lenke til kommentar

Ukei, for en førstegangskjøper, er det best og kjøpe ett filter først, og så heller bestille ett til i etterkant ? :hmm:

Jeg ressonerte slik: Jeg kjøper objektiv av god kvalitet, der produsenten har lagt svært mye i overflatebehandling og konstruksjon for at jeg skal kunne ta så teknisk bra bilder som mulig.

Da blir det feil å kjøpe ett kjipt filter som forringer den kvaliteten mer enn høyst nødvendig. Husk at alt du fotograferer med det filteret, faktisk skal gå igjennom det filteret.. Men det er klart at hvis du ønsker å ha veldig stor fleksibilitet på en gitt blender/lukker kombinasjon, så bør du ha to filter . Jeg har ett polafilter som gir 1,5 trinn . Så jeg kan da velge mellom 1,5 trinn , 6,7 trinn , eller 8+trinn .. men jeg har aldri hatt bruk for begge da..

Lenke til kommentar

Ukei, for en førstegangskjøper, er det best og kjøpe ett filter først, og så heller bestille ett til i etterkant ? :hmm:

 

Jeg kjøpte bare et meget billig "40.-" på eBay,sånn bare for og sjekke ståa.

 

 

All time low!

 

Edit: Rett og slett så dårlig at det nesten blir bra....

 

Edit2 2: Herre, den stemmen og musikken er som aluminiumsfolie på mine amalgamfyllinger. IIIIIIIIIIKKKKKKK!!!!!

Edit 4: Den nye Terminator 4...

 

Tror du begynner og bli forelska,eller meget overstadig beruset :D

I`m waaaaay a head of you :p

 

Neste Akam-fest er Augustfest, sant?

blabla

blablaneiblablaingenblablafestblablaførblablaoktoberblabla

Ikke glem blablbalbalblblalblablablalblllblalbllllllbllabablabllablab

Lenke til kommentar

Ukei, for en førstegangskjøper, er det best og kjøpe ett filter først, og så heller bestille ett til i etterkant ? :hmm:

Jeg ressonerte slik: Jeg kjøper objektiv av god kvalitet, der produsenten har lagt svært mye i overflatebehandling og konstruksjon for at jeg skal kunne ta så teknisk bra bilder som mulig.

Da blir det feil å kjøpe ett kjipt filter som forringer den kvaliteten mer enn høyst nødvendig. Husk at alt du fotograferer med det filteret, faktisk skal gå igjennom det filteret.. Men det er klart at hvis du ønsker å ha veldig stor fleksibilitet på en gitt blender/lukker kombinasjon, så bør du ha to filter . Jeg har ett polafilter som gir 1,5 trinn . Så jeg kan da velge mellom 1,5 trinn , 6,7 trinn , eller 8+trinn .. men jeg har aldri hatt bruk for begge da..

 

Du mener ND ?

Lenke til kommentar

All time low!

 

Edit: Rett og slett så dårlig at det nesten blir bra....

 

Edit2 2: Herre, den stemmen og musikken er som aluminiumsfolie på mine amalgamfyllinger. IIIIIIIIIIKKKKKKK!!!!!

Edit 4: Den nye Terminator 4...

Høøyyy! Ikke kødd med et av 80 tallets store ikoner.

 

Sett på en CD utgave av denne sangen på et skikkelig anlegg, så vil du muligens oppdage at det er sterkt komprimert lyd + PC høytalere som låter som alufolie på amalgan :p

 

Var en slager på diskotekene ja,og Grace var også populær musikk i de miljøene som røyka alt annet enn tobakk :)

Lenke til kommentar

Ukei, for en førstegangskjøper, er det best og kjøpe ett filter først, og så heller bestille ett til i etterkant ? :hmm:

Jeg ressonerte slik: Jeg kjøper objektiv av god kvalitet, der produsenten har lagt svært mye i overflatebehandling og konstruksjon for at jeg skal kunne ta så teknisk bra bilder som mulig.

Da blir det feil å kjøpe ett kjipt filter som forringer den kvaliteten mer enn høyst nødvendig. Husk at alt du fotograferer med det filteret, faktisk skal gå igjennom det filteret.. Men det er klart at hvis du ønsker å ha veldig stor fleksibilitet på en gitt blender/lukker kombinasjon, så bør du ha to filter . Jeg har ett polafilter som gir 1,5 trinn . Så jeg kan da velge mellom 1,5 trinn , 6,7 trinn , eller 8+trinn .. men jeg har aldri hatt bruk for begge da..

 

Du mener ND ?

Jeg har ett Heliopan ND2.0 som gir 6.67 trinn , og ett Heliopan Polafilter som gir 1,5 trinn . Polafilteret kan brukes som ND , det gir i tillegg en økning i kontrast og mere smell i fargene . Jeg skrev 2.7 tidligere , men det var feil , beklager den :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...