Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er der problemet ligger. Jeg er hverken pretensiøs forfatterspire eller homofil så jeg bruker ikke mac.

Join the dark side -- we have iPads. Jeg klarer nesten ikke fatte hvor bra denne lille saken er til å vise frem bilder etc. Genialt å kunne dra på alle bilder jeg har tatt av verdi (hjelper at det ikke er særlig mange ...), i et supert format for fremvisning.

Lenke til kommentar

PCEN MIN KLARER Å ÅPNE ALLE BILDEFILENE MINE DIREKTE I WINDOWS. JEG BRUKER JO SELVFØLGELIG BARE JPG SMALL SIDEN JEG BLE ANBEFALT Å BRUKE DET AV SELVESTE KEN ROCKWELL.

 

:fun:

Eg må innrømma at eg er misunneleg på folk som deg, som FÅR DET RETT I KAMERA, OG DERFOR IKKJE TRENG BRUKA RAW-FILER. Ein dag skal eg og bli så god fotograf, ein dag.

Lenke til kommentar

Det er der problemet ligger. Jeg er hverken pretensiøs forfatterspire eller homofil så jeg bruker ikke mac.

Join the dark side -- we have iPads. Jeg klarer nesten ikke fatte hvor bra denne lille saken er til å vise frem bilder etc. Genialt å kunne dra på alle bilder jeg har tatt av verdi (hjelper at det ikke er særlig mange ...), i et supert format for fremvisning.

Tenkte å bruke den nye iPhone til det , sjøl om skjermen er mindre.. Men først må jeg skrive ei bok , eller..ughh..

Lenke til kommentar

Du trenger ikke skrive en bok for å være forfatterspire. Det holder å sitte og sippe Caffe Latte på den hippeste baristaen i byen iført hornbriller mens du snakker om boka du skal skrive og late som du suger opp inspirasjon.

og jeg som bor på ei øy da , uten hverken kafe eller baristaer,og kun med Pentax`n min og en mac til adspredelse..

Attpåtil ønsker jeg meg en iPhone.. sukk .

Ikke kan jeg bakoverkompabilitere , ikke må jeg konvertere til DNG , da kameraet mitt lagrer direkte i det formatet.

Men jeg vurderer å begynne med melk i kaffien , som en tilnærming til det miljøet . ;)

Lenke til kommentar

Fikk bestilt iPhone direkte fra Apple uten binding... Barista ..make me a black one :)

 

Jeg foretrekker sterkere saker enn melk i kaffen min... Får jeg servert det av en barista?

Du er nordfra? Tror ikke jeg har sterkere enn 45% , beklager :)

 

Mange forfattarspirer som busette seg på øyer, for å få inspirasjon.

Eg ser nesten heimgarden til han Hoem , forfattaren , herifrå :)

Endret av Mundus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...