Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Usj, er jeg den eneste som synes det er direkte kjeeedelig å sortere bilder? Har 6-700 bilder fra Storåsfestivalen i gårkveld som trenger sortering og redigering. Noen som har lyst på jobben? :p

 

Gøy å gå gjennom første gangen (når jeg sletter de ubrukelig dårlige bildene mine), men etter det er det kjedelig ja, veldig mye chatte&surfepauser (doing it right now!), enda bra jeg ikke har noe tidspress på meg :p

Lenke til kommentar

Gøy å gå gjennom første gangen (når jeg sletter de ubrukelig dårlige bildene mine), men etter det er det kjedelig ja, veldig mye chatte&surfepauser (doing it right now!), enda bra jeg ikke har noe tidspress på meg :p

Akkurat ferdig med første sortering, sletta 5/6 av bildene. Har heldigvis ikke noe tidspress på meg heller. :p

 

(Sånn det går når man bruker manuelfokus etter noen øl innabords...)

Lenke til kommentar

Sat her og høyrte på Tom Waits, sippa til Kaffi og redigerte bilete, mens eg filosoferte over kor mykje gale det er i verda - eg trur eg har blitt gubbe. :ermm:

Eh. Neppe. Når du er "gubbe" hører du ikke så mye på Tom Waits lenger, og weltschmerz er i all hovedsak et tilbakelagt stadium. Gubber er kjipe(re) og kyniske.

 

In other news: Ny Kindle lansert i dag - versjon med bare wlan til $139!? Fuck me. Kindle er et seriøst genialt produkt. Selg aksjene deres i Norske Skog!

Lenke til kommentar

Sat her og høyrte på Tom Waits, sippa til Kaffi og redigerte bilete, mens eg filosoferte over kor mykje gale det er i verda - eg trur eg har blitt gubbe. :ermm:

Eh. Neppe. Når du er "gubbe" hører du ikke så mye på Tom Waits lenger, og weltschmerz er i all hovedsak et tilbakelagt stadium. Gubber er kjipe(re) og kyniske.

Du har vel eit poeng ja, men det kjem nok med åra, har forhåpentlegvis ein del igjen.

 

Skal på fjelltur i fira sagar frå i morgon, det høljregne ute. :/

Endret av Eksistensiel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...