Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Damn Bærum er ikke hva det en gang var! Nå prøvde nettopp en rev å stikke av med kaninen vår! Kona oppdaget det i siste øyeblikk og fikk skremt reven så den slapp Ole(-kanin, som den hadde i kjeften) og stakk av. Måtte til slutt bryte opp noen planker på verandaen for å få ut den vettskremte ruslebiffen.

 

Nå bærer det til veterinærvakten. There goes my feriepenger...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pics or it didn't happen :fun:

Jeg var nær ved å be kona vente med å jage reven, sånn at jeg kunne hente kameraet ja... Men prioriteringen ble ikke helt sånn. Ole kom relativt greit fra det med en brukket kjeve og en rift i underkant av øyet - trolig dagens heldigste kanin. Han er nå "innlagt" på veterinærhøyskolen i påvente av prisoverslag(!) fra kirurg i morgen tidlig.

Lenke til kommentar

Noen andre som har opplevd at zoominga i Photoshop slår seg vrang, og at jeg zoomer ut uansett om jeg trykker Ctrl-+ eller Ctrl--? Bruker CS4, men husker at dette skjedde av og til både i CS2 og i Elements 2.0. Fryktelig irriterende når man skal zoome inn og ut mellom 16,7% og 400% (jeg har ikke mus med scrollehjul).

 

Det skjer når du har markert "blending mode" på later laget... Da funker f. Eks scroll på vinduet, ikke bildet. Ctrl + gir minus, sikkert en bug, men lett å gjøre om ved å bare trykke et sted på bildet med brush eler noe og trykk ctrl + z om det kommer farge.

Lenke til kommentar

Noen andre som har opplevd at zoominga i Photoshop slår seg vrang, og at jeg zoomer ut uansett om jeg trykker Ctrl-+ eller Ctrl--? Bruker CS4, men husker at dette skjedde av og til både i CS2 og i Elements 2.0. Fryktelig irriterende når man skal zoome inn og ut mellom 16,7% og 400% (jeg har ikke mus med scrollehjul).

 

Det skjer når du har markert "blending mode" på later laget... Da funker f. Eks scroll på vinduet, ikke bildet. Ctrl + gir minus, sikkert en bug, men lett å gjøre om ved å bare trykke et sted på bildet med brush eler noe og trykk ctrl + z om det kommer farge.

 

takk for tips. Skal prøve neste gang det skjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...