Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Moderatorer suger kollektivt (don't tell them though! :p), er sånn på alle fora som moderes i større eller mindre grad. Er bestandig noen som kommer til å være uenig med moderatorene, så da må man velge om man vil ha anarki eller iallefall litt orden. :/

Jeg pleier å bruke en hver anledning jeg kan til å poste dette bildet:

moderators.jpg

Originalen er ikke sensurert, men jeg gidder ikke bli utestengt på ubestemt tid så jeg poster bare den snille versjonen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Moderatorer suger kollektivt (don't tell them though! :p), er sånn på alle fora som moderes i større eller mindre grad. Er bestandig noen som kommer til å være uenig med moderatorene, så da må man velge om man vil ha anarki eller iallefall litt orden. :/

Meh. Fora som dette er stort sett ganske velordnede av seg selv uten at det egentlig trengs nevneverdig aktiv styring. Personlig synes jeg moddisstaben her gjør mer skade enn nytte, i form av overdreven sletting i tråder som egentlig er saklige og interessante (selv om det kanskje er en avsporing av det opprinnelige trådtemaet).
Lenke til kommentar

Meh. Fora som dette er stort sett ganske velordnede av seg selv uten at det egentlig trengs nevneverdig aktiv styring. Personlig synes jeg moddisstaben her gjør mer skade enn nytte, i form av overdreven sletting i tråder som egentlig er saklige og interessante (selv om det kanskje er en avsporing av det opprinnelige trådtemaet).

Sammenlignet med andre fora, så synes jeg ikke de er så ille her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...