Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Hvis du bare vil prøve litt så hadde jeg heller satsa på å høre om det er noen du veit om som vil låne deg sitt en ukes tid eller noe. Så kan du heller bestemme deg.

Om du har råd til å bruke 1000 kroner + porto på noe du ikke vet om du kommer til å bruke mye så er det bare å peise på.

 

Har ikke 1000kr. å bruke. Ble bare fristet siden Lensbaby er 50mm og jeg får det utsnittet jeg skal ha. Bruker heller penger på et ekstra ND filter eller to. Det er lenge til oktoberfesten og uke 50mm, får spare 250kr./mnd. så har jeg råd :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

spm; Lurer på om en lensbaby er verdt pengene? ca. 1000kr. inkl. porto. Det hadde vært morro å prøvd litt.

Du kan ha mye moro med en Lensbaby, særlig ettersom den blir en normal på huset ditt. Riktignok en noe unormal normal, men ypperlig brennvidde til å leke seg med.

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

En uke? Kongen av bruktmarkedet klarer vel å kjøpe og selge lensbaby og bytte system to ganger i løpet av en uke. Minst.

 

:rofl:

 

:grumpy:

 

I'm a changed man :innocent:

 

 

I resent that! Jeg er kongen av bruktmarkedet!

 

13 brukererfaringer mot mine 25 på foto.no ;)

 

 

Du kan ha mye moro med en Lensbaby, særlig ettersom den blir en normal på huset ditt. Riktignok en noe unormal normal, men ypperlig brennvidde til å leke seg meg.

 

Akkurat det jeg tenkte på :) Jeg kjøper kanskje inn en slik til oktoberfest 2010.

Endret av iKenneth
Lenke til kommentar
Du kan ha mye moro med en Lensbaby, særlig ettersom den blir en normal på huset ditt. Riktignok en noe unormal normal, men ypperlig brennvidde til å leke seg meg.
Akkurat det jeg tenkte på :) Jeg kjøper kanskje inn en slik til oktoberfest 2010.
Høres ut som du allerede har bestemt deg og bare postet for å få bekreftelse. Slik fungerer forumet ypperlig. Er mer enn en gang jeg har sitti i Den nye forumkafeen og spurt om jeg burde ta meg en øl eller ikke. Det er alltid noen som kommer med akkurat det svaret jeg ønsker meg. Ansvarsfraskrivelse FTW! :w00t:
Lenke til kommentar

Nokon som treng ein relativt lett og liten berbar med god oppløysning?

http://www.hardware.no/artikler/vaio-prisene_er_klare/76828

Først ut ser vi på Vaio Z. Dette er en maskin med en 13,1-tommers skjerm. Dette er såvidt vi vet den første og foreløpig eneste 13,1-tommeren med en oppløsning på 1920x1080 som dekker 96% av Adobe RGB. Innmaten er det heller ingenting å kimse av. Her finner vi en Intel Core i7-620M på 2,66 GHz. 6 GB ram og en 256 GB SSD har de også fått plass til.
Lenke til kommentar

Jøss - jeg var ikke klar over at stråmannsargumentasjon var definert som trolling etter forumreglene.

 

Burde ikke moderatorne i så fall skjerpe seg litt, og gå etter de som konsekvent bruker det for å piske opp stemningen i tråder?

Jeg går ut fra at de ikke gjør det med mindre noen går inn og rapporter, så de blir klar over det?

Lenke til kommentar

Det er jo bare å la være å mate trollene også da ;) Ta deg heller en tur på dotten og sikle på stæsj du ikke har råd til, le litt av latterlig overpriset bruktutstyr, les litt høyverdig faglitteratur, se hva Kenny har liret av seg i det siste (D3x er visst ikke fullstendig ubrukelig lenger?), se om det er nye triks å plukke opp innen av-kamera-blitsing, eller se hva fotografer som bruker tida si på å ta bilder i stedet for å kverrulere på ett forum klarer å få til. Ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar

Jøss - jeg var ikke klar over at stråmannsargumentasjon var definert som trolling etter forumreglene.

 

Burde ikke moderatorne i så fall skjerpe seg litt, og gå etter de som konsekvent bruker det for å piske opp stemningen i tråder?

Jeg går ut fra at de ikke gjør det med mindre noen går inn og rapporter, så de blir klar over det?

Ser ikke sånn ut... Synd, siden de jo av og til tilsynelatende går inn og herjer helt uoppfordret i andre saker. :shrug:

Lenke til kommentar

Moderatorer suger kollektivt (don't tell them though! :p), er sånn på alle fora som moderes i større eller mindre grad. Er bestandig noen som kommer til å være uenig med moderatorene, så da må man velge om man vil ha anarki eller iallefall litt orden. :/

Dæsken døtte snøtte.

 

*Drar ned for å trøstespise tre hundre gram svinebiff*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...