Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja - foreløpig siste kapittel i historien om Ole er da at vi så langt har brukt 6000 kroner på å lappe ham sammen.

 

Helt umulig å forsvare, men å avlive ham var rett og slett ikke aktuelt.

Du må ikke fortelle sånt på åpent forum. Der røyk imagen din som ironisk distansert postmoderne gubbe. Endret av fototim
Lenke til kommentar

Jaja - foreløpig siste kapittel i historien om Ole er da at vi så langt har brukt 6000 kroner på å lappe ham sammen.

 

Helt umulig å forsvare, men å avlive ham var rett og slett ikke aktuelt.

Du må ikke fortelle sånt på åpent forum. Der røyk imagen din som ironisk distansert postmoderne gubbe.

Fixd.
Lenke til kommentar

Tror det er vanskelig å sette seg inn i en "skal vi reparere kjæledyret til barna?"-situasjon uten å ha både barn og kjæledyr. Jeg diskuterte det samme med en nabo på vei hjem fra jobb en dag. Katten til barna hans kastet opp blod og han måtte skynde seg hjem for å dra på kjæledyrakutten. Han sa rett ut at lot katten seg fikse, så skulle den fikses - koste hva det koste vil. Å avlive et av "barna" til barna var rett og slett ikke aktuelt.

 

Personlig er jeg ganske fast bestemt på at vi aldri skal ha kjæledyr i huset...

Lenke til kommentar

 

...men nå må jeg legge en slagplan for å vinne tilbake det ironisk distanserte, postmoderne imaget mitt... :roll:

 

Bare glem det. For nå VEIT vi at du har et varmt hjerte :)

 

Ellers så har nok arnold_layne rett. Du hadde ikke noe valg når du først hadde sendt Ole på akutten.

 

Hadde du sendt ham direkte til avliving, da kunne du med god samvittighet sagt til barna at det ikke var mer å gjøre. Det ville sikkert blitt nødvendig med en del trøstekakao, men de ville nok akseptert det. Men gir du dem først håp, da blir det unødig brutalt å ikke kjøre løpet ut.

 

Jeg får forresten litt

assosiasjoner av denne historia. Endret av fototim
Lenke til kommentar

Jaja - foreløpig siste kapittel i historien om Ole er da at vi så langt har brukt 6000 kroner på å lappe ham sammen.

 

Helt umulig å forsvare, men å avlive ham var rett og slett ikke aktuelt.

Du må ikke fortelle sånt på åpent forum. Der røyk imagen din som ironisk distansert postmoderne gubbe.

Ja, Anew er blitt like soft som Bokeh`n min :p

Lenke til kommentar

Tror det er vanskelig å sette seg inn i en "skal vi reparere kjæledyret til barna?"-situasjon uten å ha både barn og kjæledyr. Jeg diskuterte det samme med en nabo på vei hjem fra jobb en dag. Katten til barna hans kastet opp blod og han måtte skynde seg hjem for å dra på kjæledyrakutten. Han sa rett ut at lot katten seg fikse, så skulle den fikses - koste hva det koste vil. Å avlive et av "barna" til barna var rett og slett ikke aktuelt.

 

Personlig er jeg ganske fast bestemt på at vi aldri skal ha kjæledyr i huset...

Eg har unge og hybelkaniner, men ikke f om jeg hadde ofret en dollar for en kaninball. :ph34r:

Endret av Inc
Lenke til kommentar

Jaja - foreløpig siste kapittel i historien om Ole er da at vi så langt har brukt 6000 kroner på å lappe ham sammen.

 

Helt umulig å forsvare, men å avlive ham var rett og slett ikke aktuelt.

Legg til noen kroner til og kjøp salongrifle, så har du rev til middag - og kaninen er tryggere. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ellers så har nok arnold_layne rett. Du hadde ikke noe valg når du først hadde sendt Ole på akutten.

Jepp. Det regnestykket har jeg også satt opp. Greia var at han så helt fin ut - bare noen dråper blod fra et sår under øyet - så direkte avlivning var rimelig uaktuelt.

 

Game, set and match til Ole.

 

Salongrifle var forøvrig en god tanke, Zeke. Jeg har rifle på hytta, men ingen ammunisjon... og det er vel generelt ikke så populært å plaffe løs i villastrøk?

Lenke til kommentar
og det er vel generelt ikke så populært å plaffe løs i villastrøk?
Det går an å få kjøpt lyddempet salongrifle. Det naboene ikke vet/hører/ser har de ikke vondt av.

 

fenghette*-innbakt kjøttstykke og en mikrobryter fikser problemet.

 

*Eventuelt inntrykt i en dynamittgubbe,hvis ikke naboene bor for nært da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...