Gå til innhold

En trekasse blir til

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes det så kjempebra ut, fin finish, og tre er pent i seg selv............ toppers at en kan se at det er tre og ikke lakket slik at det ser ut som metall

Skrevet

Bra trearbeide! Resultatet ble jo lekkert.

Bare et lite spørsmål: Hvordan er akustikken i trekabinetter generelt sammenlignet med metallkabinetter? Intuitivt tror jeg trekabinettene demper støyen en del og reduserer vibrasjoner og resonanser men hvordan oppleves det i praksis?

Skrevet (endret)

Har du jordet skruene til hovedkortet=? Vis ikke mangler du vei for småspenninger og gå og du mangler muligens referansejord.

Det ser ellers veldig pent ut.

Endret av Revolution
Skrevet

Trekabinett? Pass på å holde vinduer igjen så ikke hakkespetten kommer :!:

btw, tror jeg ville brukt et svart viftegrill-deksel i front. Og evt. prøvd å få tak i sort deksel til cd/DVD-en

Skrevet
Flott arbeid. Men det nydligste trearbeidet jeg noensinne har sett var Snekkern sitt flotte sorte kabinett. Kongen av trekabinetter.

Snekkern sitt, hmm. Dette har eg ikkje sett. Link?

Skrevet

Nei nå har jeg sett det også! Et hjemmelaget kabinett i tre..!! Hvor finner folk på alle disse mulige sprellene!?

Også et stort vindu i sida av kabinettet? Jaggu meg kreative greier.

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Kjedelig med den fargen.. Jeg ville hatt litt mer farger.. :p

Ellers så var den veldig fin. :)

Skrevet

Jeg vil ikke hatt mer farger, det er stilig med trekabinett i trefarge.

Herlig worklog, bra jobbet, Ivar. Jeg har vært så heldig at jeg har sett denne kassen IRL. =D

Skrevet

heh, bildet av topphullet fikk meg til å tenke hubrokasse (som i fuglekasse for kongen av ugler).

så når kassa skal pensjoneres så kan du tette noen hull og heise den opp i ett tre ;)

men uansett, bra arbeid.

Skrevet
Flott arbeid. Men det nydligste trearbeidet jeg noensinne har sett var Snekkern sitt flotte sorte kabinett. Kongen av trekabinetter.

Snekkern sitt, hmm. Dette har eg ikkje sett. Link?

Jeg fant ikke Snekker`n sitt i farta men vil trekke frem Goscinnys "chipboard dream" som et annet glimrende trekabinett.

Skrevet (endret)

Dette ble kjempefint. Flott arbeid, I.A.G :thumbup:.

EDIT:

Det ble et fint kabinett. Men hvordan er varmen? Tre er ikke kjent for å lede varme veldig bra.
Varmen som slipper ut gjennom aluminium- eller stålplater er neglisjerbar i denne sammehnengen. Endret av haalo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...