Gå til innhold

Fikk buddhistbok i stedet for Ipod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvor overrasket hadde du blitt om du fant en buddhistbok og et brev i esken til din flett nye Ipod?

Les mer

jeg hadde rett og slett Gitt den tilbake og slått ned Buddhisten som Gjorde det!

Skrevet

Hehe, boka kan man i det minste bruke som dopapir. Men må den andre siden så kunne man jo solgt ipoden og kjøpt seg en skikkelig mp3-spiller i stedet for.

Skrevet

Ingen som snakket om å levere inn boka?

Går det ikke an å gå til Apple-butikken og få iPod, men beholde boka? Slike bøker er genialt lesestoff :)

Skrevet
Hehe, boka kan man i det minste bruke som dopapir. Men må den andre siden så kunne man jo solgt ipoden og kjøpt seg en skikkelig mp3-spiller i stedet for.

Dagens beste kommentar

Skrevet

Hva med å få pengene tilbake? Gidder vel ikke bruke tid på å ebay'e en iPod. Så forøvrig den grønne nanoen her om dagen, gud bedre for en stygg kreasjon. Det er iPod-reklamene som er top of the line, ikke spillerne.

I dette tilfellet tror jeg at forfatteren har fått gjort tidenes reklamescoop. Tipper salget ble hundredoblet nå.

Skrevet

Det virker som at jeg har falt av lasset her: Hvorfor hater alle plutselig Apple? Jeg håper for deres skyld at det er mer enn brukermassen som plager dere, for iPoder er i mine øyne helt greie produkter..

Skrevet

Hadde ikke overrasket meg om boka hadde hett iBuddhism. :p

Til begge to: :rofl:

Skrevet

hadde vel beholdt boka men forlangt pengene tilbake slik at det griske apple konsernet ikke skulle få tak i pengene til den som kjøpte ipod til meg. for min del har jeg synes at apple har vært noe møkk siden 1990 og har ikke tenkt å forandre mening nå

Skrevet

what he said :yes:

Skrevet

Jeg tror jeg ville byttet den inn. Men hadde boken vært av litt mer interessant lesestoff, hadde jeg beholdt boka isteden for en mp3spiller fra Apple.

Lurer på hvilke buddhister som driver å pakker inn buddhist-bøker. :hmm:

• Opprett ny...