Gå til innhold

Fikk buddhistbok i stedet for Ipod


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mye koselig iPod-hetsing her.

 

Jeg hadde en Creative Zen Micro i 1-1,5 år før lydutgangen begynte å streike. Sendte den inn til PS, fikk pengene tilbake og kjøpte meg en iPod Video( v5) fra apple.no. Den har funket knallbra i et par år, men nå bruker jeg den ikke lenger.

 

Er iPod spesielt mye bedre enn andre MP3-spillere? Nei, det tror jeg ikke. Men jeg tror heller ikke den er noe verre.

Lenke til kommentar
Ja, er mange som misliker Apple for tiden. Straks et selskap/enhet oppnår suksess er de offer for kritikk fra en gruppe mennesker :)

Noe bra gjør de siden de kom inn i tøft marked for mp3 spillere og skyver den ene etter den andre ut.

 

Godt nyttår alle sammen!

 

Det er ikke suksessen jeg misliker, den er den hemningsløse produktplasseringen og hypen som følger i kjølvannet :)

Lenke til kommentar

Ser at det er en gjeng med sauer her inne ja.

 

Ser også at en del sier at de hadde beholdt boken. Da innser jeg plutselig hvor mange som mistet en del hjerneceller på julebord i år. Når kostet ett "hefte" 1400kr? Er dere smart, så krever dere en ny iPod, forså å selge den. Så kan dere kjøpe en palle med Buddshit bøker.

 

Nå kommer det vel ett par kommentarer om at det er jeg og Apple folka som er sauer. Men jeg kjøper produktene deres pga. høy kvalitet og personlig erfaring.

 

Normalt hater jeg å ha ting som alle har, men det må jo finnes grenser. Jeg gidder ikke bygge min egen PC, lage min egen mp3-spiller, designe mitt eget klesmerke osv...

 

Apple er populær pga. 1 ting. De lager kvalitetsprodukter. Ellers ville ikke folk f.eks kjøpt de allerede lanserte genereasjonene av iPod osv.

 

Godt nyttår:)

Lenke til kommentar

Jada, Apple lager kvalitetsprodukter. :)

iPod er blitt ophypet av ingen andre enn apple selv som har brukt flere millioner (hvis ikke milliarder) på reklame. Jeg er imponert over apple, fordi de får sine gjennomsnitts bra produkter til å fremstå som gudeprodukter. Du sier de lager kvalitetsprodukter, har du prøvd annet? Kan du si at de er bedre enn andre? For det er det iPod er hypet opp til, at det er den beste mp3-en du får på markedet. Forresten så er det ganske mange på dette forumet som faktisk bygger sine egne pc-er. Og det har vel ingenting med at vi syntes "alle" skal ha iPod (selv om det stemmer), men at vi syntes det er et gjennomsnittsprodukt som er blitt glorifisert og fremstilt som noe det ikke er. Kom med rene fakta om at Apple lager bedre pc-er (DET ER IKKE EN PC, DET ER EN MAC!), mp3-spillere osv. enn f.eks. creative, dell, intel osv. så skal vi heller slutte å være "sauer" som hater apple. :)

Lenke til kommentar

Ja, men der ser du. Reklame selger. Logisk nok. Apple og alle verdens bedrifter er bedrifter med målet om å selge produktene sine. Nei men har du sett, Apple er visst sinnsykt dyktige til det. Plutselig ble Apple populært og hipt, og da kommer nissene ut og kritiserer og hater alt fra Apple uten å ha tatt på ett eneste Apple produkt, og hater det pga. det er plutselig hipt å hate dem. Det er det samme med George W. Bush. "Jeg hater Bush. Hvorfor? Nei, jeg vet ikke...! Jeg liker ikke musikken hans.." Fjortis....

 

Jeg sier ikke at iPod er verdens beste mp3 spiller. Langt ifra. Og ja, jeg har prøvd andre mp3-spillere. F.eks Creative. Og jeg må si at Creative sine spillere ikke er noe for meg. Greit, lyden er god, men designet får meg til å tenke på leketøy. Og når jeg kjøper ting, så er jeg da ute etter design og byggekvalitet. DERFOR liker jeg Apple's produkter. Det frister lite for meg å kjøpe en grå boks som jeg må gjemme pga. den er en ugly støvsamler.. Neitakk.

 

Det er ingen som tvinges til å kjøpe Apple produkter. Det er frivillig.

Lenke til kommentar
Vent litt... At iPod er hipt, det er helt greit for deg, men at det er "hipt" å mislike iPod er altså ikke greit? :)

 

Ikke nok med dét. Du drar også det samme dobbeltmoralske stuntet med Bush?! :D

 

"Stein", "glasshus", "du", osv...

 

....og du er?... Hva skal du fram til?... :whistle:

Lenke til kommentar

ser det er folk som misliker at andre folk misliker ipod og apple her.

 

jeg for min del misliker ipod og apple generelt, hovedgrunnene er hvordan produktene er oppbygd og designen de har. det er sikkert bra produkter og all respekt til de som liker det, men jeg personlig er ikke en apple mann, derfor hadde jeg vært misfornøyd med en ipod i gave. hadde bytta den i noe annet. at mange andre misliker merket betyr ikke noe for meg.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...