Gå til innhold

TES: The Elder Scrolls 5?


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
In regards to the MMO comment, he was asked if there was “any chance of an Elder Scrolls MMO” and he replied — in a joking fashion — by saying “I guess there’s a chance.” To be clear, Todd and his team do not make MMOs, for any franchise, at all. We have another division – ZeniMax Online Studios – which is lead by Matt Firor, and they are working on an MMO. They have not said anything about what game they are making. When ZeniMax Online is ready to show what they are up to, we’ll let everyone know. Until then we aren’t going to provide hints or speculate on what they’re doing either.

 

Hope that helps clear things up.

Lenke til kommentar
++++ at verdener ferdig levla, alltså at folk og vesener ikke levler med deg som spiller.

Jeg skjønner hvorfor du vil dette, men det er også en fordel ved å la verden levle med karakteren.

 

Når du har en åpen verden som kan utforskes etter fritt ønske vil man gjerne ikke avgrense områder ved å sette faste levler på motstanderne. Når folk starter en ny karakter vil de gjerne spille nye quests de ikke spilte i sin første playthrough f. eks., og man vil unngå gameplay hvor du blir nødt til å spille de samme nybegynner-oppdragene hver gang du starter en ny karakter for å finne noen av de questa du ikke spilte med forrige karakter.

 

Sjarmen med en åpen fri verden som levler med deg er at karakteren har flere valg om hvor han vil begynne oppdragene sine, det blir mindre repetisjon når du starter nye karakterer, og dette vil igjen gjøre det mer interessant for spilleren å prøve forskjellige klasser og spillestiler.

 

Dette er kanskje mest passende for et TES-spill?

Endret av Master_Chef
Lenke til kommentar
++++ at verdener ferdig levla, alltså at folk og vesener ikke levler med deg som spiller.

Jeg skjønner hvorfor du vil dette, men det er også en fordel ved å la verden levle med karakteren.

 

Når du har en åpen verden som kan utforskes etter fritt ønske vil man gjerne ikke avgrense områder ved å sette faste levler på motstanderne. Når folk starter en ny karakter vil de gjerne spille nye quests de ikke spilte i sin første playthrough f. eks., og man vil unngå gameplay hvor du blir nødt til å spille de samme nybegynner-oppdragene hver gang du starter en ny karakter for å finne noen av de questa du ikke spilte med forrige karakter.

 

Sjarmen med en åpen fri verden som levler med deg er at karakteren har flere valg om hvor han vil begynne oppdragene sine, det blir mindre repetisjon når du starter nye karakterer, og dette vil igjen gjøre det mer interessant for spilleren å prøve forskjellige klasser og spillestiler.

 

Dette er kanskje mest passende for et TES-spill?

Ja, håper det ikke går i retning av wow, for guds skyld.

Lenke til kommentar

Ikke latterlige i det hele tatt. Du er allerede en veldig god kriger, så selvfølgelig er de aller første fighter guild questa dritlette for deg.

 

For meg er det aller moromste i ett RPG det å se karakteren din bli kraftigere og kraftigere. Hvis man blir eid av et monster når man er lvl 10, så burde man bare ungå det monsteret, og heller komme tilbake på lvl 20 og eie tilbake.

 

Det at monstrene levlet opp sammen med deg var den ene tingen som ødela spillopplevelsen min på Oblivion helt totalt. Det gikk fra et veldig bra spill, til et middelmådig, pga en enkelt misslykket spillmekanikk.

Lenke til kommentar
Ikke latterlige i det hele tatt. Du er allerede en veldig god kriger, så selvfølgelig er de aller første fighter guild questa dritlette for deg.

 

For meg er det aller moromste i ett RPG det å se karakteren din bli kraftigere og kraftigere. Hvis man blir eid av et monster når man er lvl 10, så burde man bare ungå det monsteret, og heller komme tilbake på lvl 20 og eie tilbake.

 

Det at monstrene levlet opp sammen med deg var den ene tingen som ødela spillopplevelsen min på Oblivion helt totalt. Det gikk fra et veldig bra spill, til et middelmådig, pga en enkelt misslykket spillmekanikk.

 

Er veldig enig!

Lenke til kommentar
Hvis man blir eid av et monster når man er lvl 10, så burde man bare ungå det monsteret, og heller komme tilbake på lvl 20 og eie tilbake.

Dette vil jo bety at kun et fåtall av motstanderne vil gi deg en fair fight, mens de fleste encounters vil enten være for lette slik at du bare raser gjennom uten motstand, eller for vanskelige slik at du må gi opp og snu.

 

Veldig dårlig level design, og ikke minst elendig flyt og balanse i spillet imo.

Lenke til kommentar
Jeg liker i hvert fall muligheten til å bygge opp karakteren min til å bli gudommelig god i RPG-spill. Jeg synes ikke det er noe kult når den beste karakteren man kan lage i Oblivion er en char med de 7 mest ubrukelige skillsa som major skills, slik at du ikke levler.

likte Morrowind :w00t: , va så kult og lvl systeme va bra. likte alt untat måten man slår på xD... ser så hemma ut lol... :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...