Gå til innhold

Gran Turismo Prologue - Diskusjonstråd


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er mange raske biler på banen samtidig med deg, prøv å utnytt dette ved å plassere deg i dragsuget etter dem, spesielt på langsiden. Bilen er også såpass lett at du ikke trenger å bremse så all verden i den første krappe svingen etter langsiden og den doserte svingen. Pass rumpa i de to neste, så er det gjort.

Lenke til kommentar
Savner SUVer i spillet. Mercedes ML 63 AMG, Porche Cayene, Audi Q7 6.0L V12 TDI :dribble: . Drømmer meg nok bort er jeg redd.

Spillet hanlder om racing, da. Ikke om å kjøre barna til barnehagen eller å cruise gjennom byen på 24"-felger mens du hører på dunkedunke-musikk.

De kunne jo laget en "Cityslicker" track med børstraktorer?

Lenke til kommentar

Hmm, vanskelig å kjøre amerikanere på GT5:P med kontroll. Corvette og Ford GT er veldig vanskelig å kjøre hvis man vil kjøre i full gass, her gjelder det å være forsiktig med gassen, ja. Forresten, Ford GT kunne jeg bare ønske farvell med min Corvette. :p Alt av hjelpeutsyr slått av og fysikk på professional. Det skal sies at jeg enda driver på A-klassen og på baner som Suzuka er det umulig å innta førsteplassen.

Lenke til kommentar
Savner SUVer i spillet. Mercedes ML 63 AMG, Porche Cayene, Audi Q7 6.0L V12 TDI :dribble: . Drømmer meg nok bort er jeg redd.

Spillet hanlder om racing, da. Ikke om å kjøre barna til barnehagen eller å cruise gjennom byen på 24"-felger mens du hører på dunkedunke-musikk.

 

Vel ML 63 AMG gjør 0-100 på 5 sek. Raskere enn de fleste av bilene som allerede er med.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Noen som vet eksakt dato for fullversjonen?

 

du får sende en mail til de galningene på tvnorge med en "sjette sans".. Eneste som er sikkert er at vi må vente til 2009, og ingen spill i 2009 har noen fast dato skulle jeg tro :)

Oisann, jeg hadde håpet å kunne ønske meg det til jul. :(

Lenke til kommentar
Hvilken bil er den raskeste i spillet på slettene? orginal.

 

Vurderer Art morrison bilen, noen som har prøvd den enda?

Raskeste bilen originalt tipper jeg blir Ford GT.

Ikke vurder Art morrison, eneste som er jeg liker med den er at det ikke er tak, fett å kjøre cabrio :p

Skal du bremse foran en sving hvis du er oppi 250km/t, må du bremse ihvefall 100m før, elendige bremser, svingene er også skikkelige dårlige, selv med R3.

Lenke til kommentar
Men Susuki Cappuchino og Swift er sportsbiler? Nei du. Det hadde ikke vært noe i veien for å ha med denne SUVen. Mye bedre veigrep på krokete norske veier i 130 med vår ML enn med vår lille personbil.

Nå koster jo de bilene du nevner der utrolig mye mindre enn SUV'er, da. I sin prisklasse er de sportslige, gitt. Det er hvertfall biler, ikke svære, tunge flåter med hjul :p

Lenke til kommentar
Men Susuki Cappuchino og Swift er sportsbiler? Nei du. Det hadde ikke vært noe i veien for å ha med denne SUVen. Mye bedre veigrep på krokete norske veier i 130 med vår ML enn med vår lille personbil.

Nå koster jo de bilene du nevner der utrolig mye mindre enn SUV'er, da. I sin prisklasse er de sportslige, gitt. Det er hvertfall biler, ikke svære, tunge flåter med hjul :p

 

Sist gang jeg sjekket, så finnes det race for så og si ALT av kjøretøy, så hvorfor skal ikke SUV'er være med? De kjører til og med store lastebiler i Paris - Dakar løpet. Det finnes sikkert løp hvor man skal kjøre med tilhenger =D

 

Og ikke la oss glemme Top Gear, Husbil race ftw.

 

 

noen som har testet Mine's Skyline?? koster 200 eller 300k men har 600 hester og drar meeeget bra i virkeligheten^^

 

Det er en toppers bil, vinner S-9 med den latterlig enkelt. Hvis man ikke bæsjer på leggen.

Går enkelt opp i 330+ med slipstreaming. =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...