Gå til innhold

Gran Turismo Prologue - Diskusjonstråd


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal begynne på A-klasse nå og vurderer hvilken bil jeg skal begynne med. Jeg fant fort ut at min Nissan GTR 07 ikke holdt lenge så nå må jeg gå til anskaffelse av en ny herlighet. Jeg har for øyeblikket 240 000 CR til disposisjon (jeg slet litt med overtake-løpet i B-klasse) :!:

 

Ferrari 430, er det aktuelt?

Lenke til kommentar

Testet litt C klasse i dag og siden det er letteste nivå satt jeg alt på proffesional, kjøpte Integra og det var fantastisk herlig å kjøre dette spillet med G25 rattet. Herlig kjørefølelse og kjempekontroll med G25 på proffesional!

 

Jeg bruker ingen tjuvtriks som bounce, pressing, bulking etc. Kjører uten å treffe noe og spillet er nydelig.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Testet litt C klasse i dag og siden det er letteste nivå satt jeg alt på proffesional, kjøpt Itegra og det var fantastisk herlig å kjøre dette spillet med G25 rattet. Herlig kjørefølelse og kjempekontroll med G25 på proffesional!

 

Jeg bruker ingen tjuvtriks som bounce, pressing, bulking etc. Kjører uten å treffe noe og spillet er nydelig.

 

Integra'en er en veldig fin bil og kjøre, helt klart en vinner tidlig i spillet :-)

 

Men bare vent til du får en litt mer ukontrollert bil og kjøre, er ikke alltid like lett og holde den riktig vei :-)

Lenke til kommentar
Jeg skal begynne på A-klasse nå og vurderer hvilken bil jeg skal begynne med. Jeg fant fort ut at min Nissan GTR 07 ikke holdt lenge så nå må jeg gå til anskaffelse av en ny herlighet. Jeg har for øyeblikket 240 000 CR til disposisjon (jeg slet litt med overtake-løpet i B-klasse) :!:

 

Ferrari 430, er det aktuelt?

 

 

Ford GT er også å anbefale

Lenke til kommentar
F430 er vel RR?

 

Så forresten at du prøvde deg på Fiji med R8, men du slo ikke meg :p

F430 er MR. :p

 

Prøvde meg litt på FUji, ja. Men jeg gav fort opp. Jeg er absolutt ikke glad i den bilen, spesielt ikke på den siste tekniske delen på Fuji.

 

RR= Rear, Rear = Motor bak og Bakhjulsdrift ...

Lenke til kommentar

Ford GT er bedre og billigere enn Ferrarien spør du meg.. men uansett så trenger man vel begge til senere..?

 

Men må si jeg synes penalty systemet som trer i kraft på S-klasse er helt komplett idiotisk. Ødelegger faktisk hele spillet for min del, så ille at jeg vurderer å ikke kjøpe fullversjonen hvis de ikke gjør noe med dette..

Lenke til kommentar
F430 er vel RR?

 

Så forresten at du prøvde deg på Fiji med R8, men du slo ikke meg :p

F430 er MR. :p

 

Prøvde meg litt på FUji, ja. Men jeg gav fort opp. Jeg er absolutt ikke glad i den bilen, spesielt ikke på den siste tekniske delen på Fuji.

 

RR= Rear, Rear = Motor bak og Bakhjulsdrift ...

Ja, og MR= Middle, Rear = Motor i midten og bakhjulsdrift. :)

Ford GT er bedre og billigere enn Ferrarien spør du meg.. men uansett så trenger man vel begge til senere..?

Nja... Den har litt høyere topphastighet og litt bedre akselerasjon (i rett linje) men den er en del seigere gjennom svingene, har tregere akselerasjon ut av svingene, og har dårligere bremser enn Ferrarien. På tekniske baner som Suzuka og Fuji foretrekker jeg F430'en.

Endret av Mytola
Lenke til kommentar

Faen! Her skal jeg oppdatere spillet, og det er jo ikke gjort i en håndvending. I går nektet den plent å laste ned, men for sikkert to timer siden prøvde jeg på nytt og fikk kverna i gang. Sjekket nettopp hvordan det gikk. Jo, den hadde stoppet på 80%. :mad: Når jeg nå prøver på nytt ser det kanskje ut til at de har hatt vett til å bygge inn en resume-funksjon, men neimen om jeg vet. Baren går faktisk frem og tilbake som en jojo av og til. Noen flere som har hatt problemer?

Lenke til kommentar
Faen! Her skal jeg oppdatere spillet, og det er jo ikke gjort i en håndvending. I går nektet den plent å laste ned, men for sikkert to timer siden prøvde jeg på nytt og fikk kverna i gang. Sjekket nettopp hvordan det gikk. Jo, den hadde stoppet på 80%. :mad: Når jeg nå prøver på nytt ser det kanskje ut til at de har hatt vett til å bygge inn en resume-funksjon, men neimen om jeg vet. Baren går faktisk frem og tilbake som en jojo av og til. Noen flere som har hatt problemer?

Det gikk helt greit hos meg, men det tok sin tid selv på min 16Mbps linje. Jeg kjører TP CAT5 nett og ikke WLAN på PS3 for sikkerhetsskyld.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Ja, og MR= Middle, Rear = Motor i midten og bakhjulsdrift. :)

 

F430 har da motor bak?

Bak setene, men mellom akslingene, som er det som telles når vi snakker om motorplassering. Det er faktisk et par audier og BMW'er som har motoren bak forakslen, men fremdeles foran kupeen, som betyr at de EGENTLIG har midtmotor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...