Gå til innhold

Gran Turismo Prologue - Diskusjonstråd


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Jeg ligger på mellom 1:16:00 og 1:17:00, men det er med stability control. Uten ratt og uten driver-aids på M3en ser jeg på som smått umulig.

 

 

Eg synes spiller er rimelig brutal med deg...når du må begynne bakerst mot 16 biler...så faktisk klare og komme på 1.plass etter berre 3 runder i ein jamn go bil, uten noko muligehit for og endre oppsettet på bilen...eg klare kun bronse og da satser eg bra i svingene...har ingenting av driving aids på...kun traction på 1, manuell giring..spiller med sixaxis uten vibrasjon..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har greid gull på samtlige utenom M3'en, og F430 (pga jeg har råd til bilen enda) Men ja, var fryktelig stress. Måtte ta litt feige metoder i bruk ;) Iaffal når man må bruke GTR '07, som er RÆVVA!

 

Spiller med sixaxis uten vib, driver aids off utenom stability control, og bruker L2 og R2 til throttle og bremse, mens R-analogen til giring.

Endret av cptZiggy
Lenke til kommentar
Jeg har greid gull på samtlige utenom M3'en, og F430 (pga jeg har råd til bilen enda) Men ja, var fryktelig stress. Måtte ta litt feige metoder i bruk ;) Iaffal når man må bruke GTR '07, som er RÆVVA!

 

 

ja fy svarte GT R 07 var vanskelig å hanskes med...

 

rakkeren kaster og slenger ved lite antydning til gress mellom mønstra...

 

ana ikkje kor mange ganger eg måtte ta omatt suzuka bana før eg faktisk klarte 3 flawless runder og klare ein 3.plass..

Lenke til kommentar
Skal svi av noen penger nå for å ta de fleste løpa på S-klasse. Men jeg syntes hverken Nissan Skyline eller Ferrariene funker noe særlig.

 

Er R8 noe å satse på? Hva med Vipern til 200.000?

F430'en fungerte fint for meg på et par av løpene. Husk å gå innom quick tune og reduser vekt og øk hestekreftene så mye du kan innenfor grensene til løpet.

 

Ellers hadde jeg stor suksess med Lotus Elise, den tunede utgaven. Har ett løp igjen i S-klasse før jeg har gjort det ferdig, men akkurat nå satser jeg mest på å samle biler. :p

 

Hvis dere synes GTR'en var vrien å takle har dere mange utfordringer foran dere. GTR'en er stabil og fin, synes jeg. Prøv F40 på professional med alt av hjelp avslått, på Eiger... :p

Endret av Mytola
Lenke til kommentar

Noen tips til hvordan man skaffer seg quick-bucks?

 

Har 120 000 ellerno, og mangler jo derfor ca 130 000 eller hva det er til F430, som er eneste løpet som gjenstår i A-klassen.

 

Så bruker du ratt da Mytola. Er jo _null_ presisjon i stickene på sixaxisen. På LFS funker det rimelig fett å bruke musa, men har da

ingen trigger-buttons og bruke på throttle og bremse. Så får nok investere i et ratt jeg kan bruke på begge.

 

Er G25 eneste alternativ, eller funker det fett selvom man går for noe

billigere? Er rimelig keen på H-giring og clutch.

Endret av cptZiggy
Lenke til kommentar

Rattet gjør det nok en del enklere, ja. Du føler jo lettere når ræva begynner å slippe, og du kan justere gass og bremser mye mere nøyaktig. Er det ikke et daytona-løp som er veldig lett og som du casher fint inn på på A-klassen også? Husker ikke helt, jeg.

 

Som jeg sa til en annen tidligere, har du penger, gå for G25. Opplevelsen du får med G25+GT5: P er uslåelig!

Endret av Mytola
Lenke til kommentar
Jeg får feilmelding om at klokka er feil innstillt hver gang jeg starter opp spillet, noen som vet hvordan jeg kan få fjernet denne meldingen?

Klokken er forøverig innstillt riktig så vidt jeg kan se, men får opp denne meldingen hver gang :(.

 

me too, veldig rart sant? men er det ingen andre som får det opp? :no:

 

EDIT: btw.. spiller for første gang nå.. kjøpte en mini cooper? dumt? jeg vet ingenting jeg, har ikke spilt mange bilspill før.. uansett, hva må jeg/anbefaler dere jeg gjør før jeg kan spille online? for jeg kan jo ikke spille online med en mini ser det ut som, sant? uansett, hvor mye skal jeg gjøre offline før jeg kan eventuelt spille online og få en bil som tillatter meg å spille online?

Fikk fiksa det nå, bare å gå inn på tidsinnstillingen og velge "adjust time via internet".

Lenke til kommentar
kanskje jeg bør slette save og begynne på nytt og kjøpe en bil som jeg kan spille online med? finner jo ingenting som jeg kan være med på med mini, eller er det bare sånn at du må få ferdig class c eller class b før du kan spille online? har ikke lyst å begynne mange races med mini hvis det betyr at jeg må spille utrolig mye før jeg får spille online? har bare lyst å prøve online! noen bil som jeg kan kjøpe med det første før jeg spiller sånn at jeg kan prøve online? takk på forhånd!

 

noen som kan hjelpe meg? har bare lyst å prøve online uten å spille så utrolig mye.. vet ikke helt hvordan alt fungerer.. var det dumt å velge mini som første bil rett og slett? eller er det sånn at man må spille en god del først uansett før man kan spille online?

Lenke til kommentar
Vel... Om du begynner på nytt må du jo spille enda mer. Er vel heller få som bruker de absolutt billigste bilene online uansett. For å henge med tror jeg du lenger opp en femogtredve tusen ;)

 

hehe k.. men har ikke begynt å kjøre enda ;) har bare valg mini bilen og gjort litt arcade og sånt så lurer på om jeg skal bare go ahead med en mini? eller er det bedre valg som første bil?

Lenke til kommentar
Vipern er vel ikkje kjent for og vere noke stødig kjerre på vegen..;) hissig rumpe..

 

når får eg eigen garasje før løpa der du ser mekanikerene trakke rundt og fikle på bilen..?

 

s-klasse..?

Synes det er en kjekk bil å kjøre med jeg :dontgetit:

 

Man kan jo kaste seg inn i svingene, og bare gi litt gass og den fortsetter å ha godt veigrep. Jeg har vel all elektronikk avslått unntatt traction på 3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...