Gå til innhold

Gran Turismo Prologue - Diskusjonstråd


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant dette på PSW sine sider :

News

No GT5 Prologue on PSN until Saturday?

Friday 28-Mar-2008 10:06 AM Download version goes AWOL, now expected on Saturday "at the earliest"

The PSN downloadable version of Gran Turismo 5 Prologue has stood up the legions of PS3 fans. It's failed to show up on the PSN yesterday as expected and it possibly won't appear until Saturday.

 

The 1.9GB download was set for release yesterday, but increasingly furious gamers were left refreshing their PSN Store pages late into the night, only to be disappointed by a no-show.

 

Worse, a Sony customer service line manager has told would-be customers that the download may not arrive until tomorrow, Saturday 29, "at the earliest".

 

"The women wasn't particularly helping in terms of why the game was delayed on PSN", says the forum poster who contacted SCEE customer services.

 

"However she did speak to her manager who said there should be an OFFICIAL announcement on the forums/SCEE website today. However she said that it will likely appear on the store as a seperate update tomorrow (Saturday 29th) at the earliest," he was told.

 

The Blu-ray version goes on sale today for same price of £29.99 (shop around though and you'll get it cheaper), and that version comes with all the nice high-res cutscenes not included in the download.

 

We're currently chasing Sony for the official word.

Mike Jackson

 

Ser dårlig ut gitt :)

Endret av Otowi
Lenke til kommentar

Hi all,

 

We'd like to apologise for the lack of a PS Store refresh yesterday. Unfortunately we experienced some last minute technical difficulties and were unable to publish the new content as planned. We are working hard to resolve these issues and content will be refreshed as soon as possible.

 

Lestrade

Community Team - Coordinator

 

http://community.eu.playstation.com/showth...8660&page=9

Lenke til kommentar

Hadde ikke gjort noe hvis de får det ut kjapt. Har gått rundt i utallige butikker i Oslo i dag, og det er utsolgt i alle. Ikke klarer de å levere nok spill til den lille etterspørselen i Norge, og ikke klarer de å få det ut i sin egen nettbutikk.

Lenke til kommentar
F430'en fungerte fint for meg på et par av løpene. Husk å gå innom quick tune og reduser vekt og øk hestekreftene så mye du kan innenfor grensene til løpet.

 

Ellers hadde jeg stor suksess med Lotus Elise, den tunede utgaven. Har ett løp igjen i S-klasse før jeg har gjort det ferdig, men akkurat nå satser jeg mest på å samle biler. :p

 

Hvis dere synes GTR'en var vrien å takle har dere mange utfordringer foran dere. GTR'en er stabil og fin, synes jeg. Prøv F40 på professional med alt av hjelp avslått, på Eiger... :p

Den til omtrent 100.000? Virker som en liten og nett bil som har høy akselerasjon og sitter godt på veien... Den klarer altså å hamle opp med andre råskinn på S-klasse?

 

Siste fra Sony (via Kotaku):

Unfortunately due to some last minute technical difficulties, we were unable to publish the new content to the PS Store yesterday. We are working to resolve these issues and will let you know as soon as new content is posted.
Endret av dan1el
Lenke til kommentar
1:39:025 på det Cappuccino 95 only - løpet på C. Helt grusomt irriterende. Mange som har tatt seg til takke med sølv på den?

 

 

Husker ikke hva jeg fikk, men sliter med den selv ja.

 

klarte den på 1:37: ett eller annet..men du er veldig avhengi av enten og få et lite push fra de som kommer bak deg eller klare og henge deg på de som kjører forbi deg. (slip streem)

 

Litt teit at det er lagt opp sånn at man må være avhengi av de andre..

I sving nr 2 går det faktisk fortere og bare kaste seg inn og sprette av gjærdet enn og bremse ned før svingen.

 

Dette var vertfall det jeg kom fram til etter sikker 20 forsøk

Lenke til kommentar
Den til omtrent 100.000? Virker som en liten og nett bil som har høy akselerasjon og sitter godt på veien... Den klarer altså å hamle opp med andre råskinn på S-klasse?

Elisen, ja. Koster vel 100.000 for tuned-versjonen, og den er veldig rå. rundt 300 hester på under 600 kg pluss god aerodynamikk = god bil!

Lenke til kommentar
1:39:025 på det Cappuccino 95 only - løpet på C. Helt grusomt irriterende. Mange som har tatt seg til takke med sølv på den?

 

 

Husker ikke hva jeg fikk, men sliter med den selv ja.

 

klarte den på 1:37: ett eller annet..men du er veldig avhengi av enten og få et lite push fra de som kommer bak deg eller klare og henge deg på de som kjører forbi deg. (slip streem)

 

Litt teit at det er lagt opp sånn at man må være avhengi av de andre..

I sving nr 2 går det faktisk fortere og bare kaste seg inn og sprette av gjærdet enn og bremse ned før svingen.

 

Dette var vertfall det jeg kom fram til etter sikker 20 forsøk

 

blir man ikke straffet med ekstra tid om man kræsjer i gjerdet da;)?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...