Gå til innhold

Gran Turismo Prologue - Diskusjonstråd


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I sving nr 2 går det faktisk fortere og bare kaste seg inn og sprette av gjærdet enn og bremse ned før svingen.

 

the ultimate driving simulator..;)

Når du kommer litt høyere enn barneskoleklassene får man vel straff for å kræsje/kjøre utenfor banen :thumbup:

Er jo på ingen måte ulovelig og være borti muren på utsiden av svingen.

Det som derimot burde vært ulovelig er å lage en simulator hvor skademodell ikke eksisterer. SÅ hadde vi sluppet unna sånt tull.

Endret av cptZiggy
Lenke til kommentar

Nå er det jo indikatorer som tyder på at Skademodell vil komme i fullversjonen. Hvis ikke med en gang, så med en update.

 

Men Prologue konseptet er jo en genial busniss modell. Først så lanserer de en prøveutgave som folk bruker penger på å teste. Ved å teste denne får de tilbake utrolig mye feedback på hva som er bra og dårlig, med dette kan de korrigere og endre det ferdige produktet i henhold til hva vi som har testet synes. Genialt at de har fått folk til å betale for å bidra med brukertesting av et produkt.

 

Ellers vil jeg si at spillet er veldig gøy. Nå har jeg dette å kose meg med en stund, og etter jeg er ferdig med dette så er det tilbake til Forza 2 frem til GT5 kommer ut.

Bilsimulatorlivet er ikke så ille :)

Lenke til kommentar
Nå er det jo indikatorer som tyder på at Skademodell vil komme i fullversjonen. Hvis ikke med en gang, så med en update.

 

Men Prologue konseptet er jo en genial busniss modell. Først så lanserer de en prøveutgave som folk bruker penger på å teste. Ved å teste denne får de tilbake utrolig mye feedback på hva som er bra og dårlig, med dette kan de korrigere og endre det ferdige produktet i henhold til hva vi som har testet synes. Genialt at de har fått folk til å betale for å bidra med brukertesting av et produkt.

 

Ellers vil jeg si at spillet er veldig gøy. Nå har jeg dette å kose meg med en stund, og etter jeg er ferdig med dette så er det tilbake til Forza 2 frem til GT5 kommer ut.

Bilsimulatorlivet er ikke så ille :)

Nå er det jo ikke bare dem som tjener på det! Vi får jo utrolig mange flotte timer foran TV-en :D

Lenke til kommentar
Nå er det jo indikatorer som tyder på at Skademodell vil komme i fullversjonen. Hvis ikke med en gang, så med en update.

 

Men Prologue konseptet er jo en genial busniss modell. Først så lanserer de en prøveutgave som folk bruker penger på å teste. Ved å teste denne får de tilbake utrolig mye feedback på hva som er bra og dårlig, med dette kan de korrigere og endre det ferdige produktet i henhold til hva vi som har testet synes. Genialt at de har fått folk til å betale for å bidra med brukertesting av et produkt.

 

Ellers vil jeg si at spillet er veldig gøy. Nå har jeg dette å kose meg med en stund, og etter jeg er ferdig med dette så er det tilbake til Forza 2 frem til GT5 kommer ut.

Bilsimulatorlivet er ikke så ille :)

Gran Turismo HD var lenge gratis på PSN...

Lenke til kommentar

eit spørsmål til folket...

 

har no att 1 løp i a-klassen, har brukt mine opptente penger på ein bmw m3 til eine eiger nordward løpet..

 

så treng eg ein ferrari f430 til det siste løpet...å den koster 249kcr!!!

 

eg har att 14.000cr i saldo...

 

korleis i huleste skal eg kunne tene så mykje penger utan å slite ut kontrollen fullstendig på og kjøre samme bana omatt og omatt og omatt og omatt inni neste århundre for og få råd til den ferrarien..>!??

Endret av _KroSjefen_
Lenke til kommentar
Har akkurat begynt med S Class. Tuner dere bilene dere allerede har for å kjøre race her, eller sparer dere opp å kjøper en av de "tuned" bilene. Isåfall, hvilken anbefales å kjøpe?

Tuned Lotus Elise funker knallbra. Selv sliter jeg faktisk fortsatt med S-7... Klarer 4, men ikke 3. plass der. Resten er stort sett gull på både C, B, S og A, bortsett fra time-trial løpene hvorav et par er bronse og et par er sølv. Jeg fatter ikke at det går an å få gull på et par av de time-trial løpene :p

Lenke til kommentar
Har akkurat begynt med S Class. Tuner dere bilene dere allerede har for å kjøre race her, eller sparer dere opp å kjøper en av de "tuned" bilene. Isåfall, hvilken anbefales å kjøpe?

Tuned Lotus Elise funker knallbra. Selv sliter jeg faktisk fortsatt med S-7... Klarer 4, men ikke 3. plass der. Resten er stort sett gull på både C, B, S og A, bortsett fra time-trial løpene hvorav et par er bronse og et par er sølv. Jeg fatter ikke at det går an å få gull på et par av de time-trial løpene :p

 

Du kjører med hva av hjelpemidler da? Har testet en vanlig Elise skjønner du, å den var "all over the place" Kjører uten noen hjelpemidler da, å på professional.

Lenke til kommentar

Har fått spillt noen timer nå og er meget fornøyd så langt :) Ser anntydning til jaggies som noen sier, men det bryr jeg meg ikke noe særlig om, så lenge fullversjonen ikke har det.

 

Første bilen jeg kjøpte var Ford Focus... En helt grei start bil, så kjøpte jeg den utrolig dårlige Cappucino bilen, men solgte den (siden den var så dårlig) og kjørte noen løp til, og kjøpte Subaru Impreza WRX STI ,07 modellen...

 

En utrolig forskjell fra Forden...

 

Noen av bakgrunnene ser jo helt livaktige ut...

Lenke til kommentar
eit spørsmål til folket...

 

har no att 1 løp i a-klassen, har brukt mine opptente penger på ein bmw m3 til eine eiger nordward løpet..

 

så treng eg ein ferrari f430 til det siste løpet...å den koster 249kcr!!!

 

eg har att 14.000cr i saldo...

 

korleis i huleste skal eg kunne tene så mykje penger utan å slite ut kontrollen fullstendig på og kjøre samme bana omatt og omatt og omatt og omatt inni neste århundre for og få råd til den ferrarien..>!??

Vel du kunne jo kjøre F430 merke-cupen på Daytona Superspeedway som gir fett med credits (i alle fall JAP-versjonen) for svært liten tidsinnsats. Veldig enkelt løp og med en sirkuleringstid på under 5 minutter... Ooops, det er en F430 du trenger ja. Vel, ta et før og etter bilde av kontrolleren da. :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...