Gå til innhold

Gran Turismo Prologue - Diskusjonstråd


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

1:39:025 på det Cappuccino 95 only - løpet på C. Helt grusomt irriterende. Mange som har tatt seg til takke med sølv på den?

 

 

Husker ikke hva jeg fikk, men sliter med den selv ja.

 

klarte den på 1:37: ett eller annet..men du er veldig avhengi av enten og få et lite push fra de som kommer bak deg eller klare og henge deg på de som kjører forbi deg. (slip streem)

 

Litt teit at det er lagt opp sånn at man må være avhengi av de andre..

I sving nr 2 går det faktisk fortere og bare kaste seg inn og sprette av gjærdet enn og bremse ned før svingen.

 

Dette var vertfall det jeg kom fram til etter sikker 20 forsøk

 

blir man ikke straffet med ekstra tid om man kræsjer i gjerdet da;)?

Nope.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har noen med japansk versjon fått ned oppdateringen? Virker som om det skal ta en evighet med min 4 mbitlinje?

 

ja jeg lasta updaten ned 30 min siden :) hærlig update, dønn lik Eu versjonen, bare at dt er på japansk, blir nok kjøp av Eu versjonen på psn senere når dt kommer ut :thumbup:

Svarte! Nå stoppet uppdaten på 50% etter en times nedlastning. Starte på nytt :cry:

Lenke til kommentar

Vurderer å kjøpe meg EU versjonen bare pga denne helvetes japanske teksten!

 

Kjøpe eller ikkje kjøpe... hmhmhmh... Noken som vil ha ein uberbillig japansk versjon av meg? uberbillig! send meg ein PM!

 

Edit:

OK, nå vurderer eg ikkje lengre... 1.8 giga er på veg ned til min PS3...

Får vel rydde litt, montere opp G25 rattet og varme opp prosjektorn vel!

Endret av Cornel
Lenke til kommentar
349kr for GT på psn mens du fer kjøpt Blu-ray til 299 på elkjøp.. Latterlig

 

Eg synes det er verdt 50 kr meir for å sleppe å ha ein Blu-ray disc du kan ødlegge, sleppe å ha den slengende rundt... Nedlasting FTW!

Spelet lastes jo fra harddisken også! Genialt!

 

Eg liker Steam, eg liker PSN, eg liker ikkje DVD-er og CD'r og da nå Blu Ray discs...

Lenke til kommentar

Latterlig høy pris.. hadde regnet med og håpet på 250kroner fra PSN..

 

Veldig usikker på hva jeg skal velge nå..

 

EDIT: gidder ikke vente til i morgen for å kjøpe spillet.. laster som bare juling nå :) Får heller kjøpe bd når hele spillet kommer

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar
349kr for GT på psn mens du fer kjøpt Blu-ray til 299 på elkjøp.. Latterlig

 

Eg synes det er verdt 50 kr meir for å sleppe å ha ein Blu-ray disc du kan ødlegge, sleppe å ha den slengende rundt... Nedlasting FTW!

Spelet lastes jo fra harddisken også! Genialt!

 

Eg liker Steam, eg liker PSN, eg liker ikkje DVD-er og CD'r og da nå Blu Ray discs...

 

Liker steam også. Mye pga det er billigere enn å kjøpe i butikk. betalte vel irundt 260kr for orange box der

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...