Gå til innhold

Gran Turismo Prologue - Diskusjonstråd


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Hmm... Oppdateringa til den japanske GT5P'n tok tid!

Kan ikkje alle japsene gå og legge seg no da....

 

Eller, det har dei vel kanskje gjort, er jo 8 timer før oss dei, så dei står vel snart oppigjen!

 

Kor masse koster den på norsk psn store? greit med engelsk teksting hadde det vore men...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har hatt G25 en god stund nå, og aldri engang PRØVD å spille noe bilspill på PS3'en eller PC-en uten ratt på flere år. Jeg prøvde såvidt med sixaxis i GT5: Prologue nå, og skjønner ikke at det går an å spille med den. :p Det er STOR forskjell.

 

Samme her. Vi får le litt av de som fortsatt spiller med kontroll :!:

 

 

så for me andre le når me gruser dykk med ratt..;)

Det skjer jo ikke? :) Rossifan46 har satt noen gode tider i "GT5P beste rundetider"-tråden :)

Lenke til kommentar
Har ett G25 ratt som det frister å bruke, problemet er bare at jeg ikke har noen mulighet til å feste det skikkelig.

Vurderer å kjøpe ett "playseat", men finner ingen steder som har girspak holderen til dette sete.

Noen som vet hvor man kan få ta i det?

 

Bøker funker! :p Fester mitt ratt til en borg av bøker for hver gang jeg skal kjøre. Selvsagt ikke helt optimalt, men det funker greit.

Lenke til kommentar

å jeg kjøpte spillet i går, så tok jeg den inn i ps3en og valgte bil.. og etter det har jeg fulgt med her og ikke begynt å spille en gang, siden dere snakker sånn om g25 og ratt og sånt! har ikke lyst å begynne en gang uten ratt nå! men g25 var svindyr og driving force pro har ikke clutch. hva syns dere med driving force pro? savner dere clutch?

Lenke til kommentar
Jeg hadde DFP før, og det er ikke ille i forhold til prisen, altså. Selv synes jeg bedre Force Feedback, Clutch og H-gir utgjør en ganske stor forskjell. Pedalene på G25 er også vesentlig bedre enn DFP.

 

Har du råd, kjøp deg G25. Det er helt suverent! :)

 

vel har egentlig litt over 1500 på kontoen men er 16, så kan ikke bruke kortet mitt på online butikk.. ser at pixmania selger til litt over 1500 men vet dere om noen butikker som selger G25 i bergen? for da kan jeg jo bare bruke kortet mitt og litt cash.. online går ikke da jeg må bruke pappa sitt kort og sånt, og han nekter bare kort og greit :p

Lenke til kommentar
Har ett G25 ratt som det frister å bruke, problemet er bare at jeg ikke har noen mulighet til å feste det skikkelig.

Vurderer å kjøpe ett "playseat", men finner ingen steder som har girspak holderen til dette sete.

Noen som vet hvor man kan få ta i det?

 

Bøker funker! :p Fester mitt ratt til en borg av bøker for hver gang jeg skal kjøre. Selvsagt ikke helt optimalt, men det funker greit.

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331918 for eksempel?

Lenke til kommentar

Jeg har hørt mye dritt om pixmania. Jeg vurderte det selv da jeg kjøpte G25, men kjøpte heller en brukt en. Kostet nesten like mye som hos pixmania, men da jeg kjøpte var pixmania mange hundre kroner billigere enn neste butikk i prisguiden, så det var ikke så ille egentlig. Litt under 1500 tror jeg at jeg betalte.

Lenke til kommentar
Jeg har hørt mye dritt om pixmania. Jeg vurderte det selv da jeg kjøpte G25, men kjøpte heller en brukt en. Kostet nesten like mye som hos pixmania, men da jeg kjøpte var pixmania mange hundre kroner billigere enn neste butikk i prisguiden, så det var ikke så ille egentlig. Litt under 1500 tror jeg at jeg betalte.

 

hmm må nok bare kjøpe driving force pro.. for da kan jeg bare rett på en butikk og kjøpe det rett og slett med kortet mitt.. synd, for jeg hadde faktisk lyst å øve med clutch siden jeg øvelskjører på ekte jo nå som jeg er 16 :p

Lenke til kommentar
Jeg får feilmelding om at klokka er feil innstillt hver gang jeg starter opp spillet, noen som vet hvordan jeg kan få fjernet denne meldingen?

Klokken er forøverig innstillt riktig så vidt jeg kan se, men får opp denne meldingen hver gang :(.

 

me too, veldig rart sant? men er det ingen andre som får det opp? :no:

 

EDIT: btw.. spiller for første gang nå.. kjøpte en mini cooper? dumt? jeg vet ingenting jeg, har ikke spilt mange bilspill før.. uansett, hva må jeg/anbefaler dere jeg gjør før jeg kan spille online? for jeg kan jo ikke spille online med en mini ser det ut som, sant? uansett, hvor mye skal jeg gjøre offline før jeg kan eventuelt spille online og få en bil som tillatter meg å spille online?

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Har enda ikke skaffa meg ratt enda, men føler det kommer i nær fremtid.

Prøver å bruke R2 og L2 som gass og brems funka mye bedre enn default-innstillinger, men har jo ikke sjangs uten ratt.

 

Må innrømme at jeg sliter rimelig når jeg skrur av alt som heter driver-aids.

 

Feks når det snakk om løpene i klasse-A, er jeg sjangeløs på gull-tiden med M3 på Eiger Nordwand.

Lenke til kommentar

kanskje jeg bør slette save og begynne på nytt og kjøpe en bil som jeg kan spille online med? finner jo ingenting som jeg kan være med på med mini, eller er det bare sånn at du må få ferdig class c eller class b før du kan spille online? har ikke lyst å begynne mange races med mini hvis det betyr at jeg må spille utrolig mye før jeg får spille online? har bare lyst å prøve online! noen bil som jeg kan kjøpe med det første før jeg spiller sånn at jeg kan prøve online? takk på forhånd!

Lenke til kommentar

Jeg ligger på mellom 1:16:00 og 1:17:00, men det er med stability control. Uten ratt og uten driver-aids på M3en ser jeg på som smått umulig.

 

Gjenstår kun løpet med F430 på klasse-A. Men mangler 100 000 spenn.

Rævva og ta løp om og om igjen for å få råd.

Endret av cptZiggy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...