Gå til innhold

Gran Turismo Prologue - Diskusjonstråd


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Har akkurat begynt med S Class. Tuner dere bilene dere allerede har for å kjøre race her, eller sparer dere opp å kjøper en av de "tuned" bilene. Isåfall, hvilken anbefales å kjøpe?

Tuned Lotus Elise funker knallbra. Selv sliter jeg faktisk fortsatt med S-7... Klarer 4, men ikke 3. plass der. Resten er stort sett gull på både C, B, S og A, bortsett fra time-trial løpene hvorav et par er bronse og et par er sølv. Jeg fatter ikke at det går an å få gull på et par av de time-trial løpene :p

 

Du kjører med hva av hjelpemidler da? Har testet en vanlig Elise skjønner du, å den var "all over the place" Kjører uten noen hjelpemidler da, å på professional.

Bruker ingen hjelpemidler i det hele tatt.

 

For dere som klager på dårlige bremser så er jeg enig i at de fleste bilene i utgangspunktet har ganske laber bremseeffekt i forhold til det de får når du låser opp quick tuning. Da kan du justere bremsebias, som er 50/50 på default, noe som er rimelig dårlig balansert.

 

Nå kjørte jeg såvidt litt online, og fyttirakkern så mange duster det er som kræsjer og dulter borti deg hele tida! Gah...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
går det ann å trimme bilene?

Nei, hvertfall ikke så langt jeg har kommet, og vil neppe tro den funksjonen plutselig vil dukke opp.

 

Når man er ferdig med A, B og C Class så åpner det seg en S Class. Når dette skjer så får man litt begrenset trimmemuligheter men langt fra så mye som det kommer i fullversjonen av spillet.

Lenke til kommentar

Det er tydedelig at Time Trails er smidd med hat og hevnmot i de innerste sirklene i helvete. Det hersker det liten tvil om. Får lett bronse på dem, men noe høyere er ikke noe lett sak, pluss at det er kjempekjedelige race. Kjører lenge, får lite cash og må kjøre en runde før man virkelig kan klare det.

 

Burde vært byttet ut med drift challenges.

Lenke til kommentar
Er det bare meg eller er noen av time trialsene umulig og klare?

 

c-3, b-3, b-8.

 

Klarte såvidt sølv på c-3 med flaks og "juksing". Fikk en heftig boost av en mustang. Er det bare meg eller de 3 oppdragene umulige?

Kjør på standard mode hvis du bruker professional nå.

C-3 sølv, B-3 nesten gull (ca 200m sekunder for seint) og b-8 klart jeg på gull etter par runder. Umulig er det ikke, men du må nesten kjøre perfekt i alle svingene for å klare det på gull.

Lenke til kommentar
Racerbilen faktisk?

Hvordan skriver du det på norsk?

Var mer uttrykket racerbilen.. Hvilken bil sikter du til?

 

F1?

 

Ja. Det er tross alt bare den som er en racerbil, de andre er sportsbiler eller gatebiler. Men det er helt uvesentlig. Er den noen som har fått den? Kan ikke vente til å kjøre den med g25 :!:

Endret av Jorchi
Lenke til kommentar

Konge spill!.. Har kommet halveis på B klasse, og har R8. Nice Car..

 

Kjører online nå på Daytona, og jeg begynner alltid som første- eller andre mann, selv om jeg joiner sist. Er det sånn at den dårligste bilen får pole position?

 

Det er mildt sagt irriterende at biler som står på tvers i kjørebanen ikke blir usynlige! Men utenom det synes jeg online er knall, ihvertfall på Daytona.

Lenke til kommentar
Racerbilen faktisk?

Hvordan skriver du det på norsk?

Var mer uttrykket racerbilen.. Hvilken bil sikter du til?

 

F1?

 

Ja. Det er tross alt bare den som er en racerbil, de andre er sportsbiler eller gatebiler. Men det er helt uvesentlig. Er den noen som har fått den? Kan ikke vente til å kjøre den med g25 :!:

huff nei :ph34r: prøver som en gal å vinne nok penger på dn japanske versjonen.. har 30.000.000, mangler bare 170.000.000... :no:

Lenke til kommentar
Er det bare meg eller er noen av time trialsene umulig og klare?

 

c-3, b-3, b-8.

 

Klarte såvidt sølv på c-3 med flaks og "juksing". Fikk en heftig boost av en mustang. Er det bare meg eller de 3 oppdragene umulige?

Kjør på standard mode hvis du bruker professional nå.

C-3 sølv, B-3 nesten gull (ca 200m sekunder for seint) og b-8 klart jeg på gull etter par runder. Umulig er det ikke, men du må nesten kjøre perfekt i alle svingene for å klare det på gull.

 

Hadde helt glemt at jeg kjører på Professional, får præve "amatør" og se hvordan det går. Men det er uansett morsomt med en utfordring, bare det er mulig og klare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...